Gå til innhold

Borderline og Bipolar: Andre som svinger veldig i humøret? - Alt gikk så bra tidligere i dag, men nå er jeg helt i kjelleren

Anbefalte innlegg

Andre som svinger veldig i humøret? Alt gikk så bra tidligere i dag, men nå er jeg helt i kjelleren. Har blitt utredet for borderline flere ganger, selv om en behandler mente jeg hadde det så endte jeg ikke opp med diagnosen. Har for øvrig blitt diagnostisert med bipolar type to nå, men føler det ikke er helt vanlig å svinge såpass brått med den diagnosen? Ellers er det vel og slik at humørsvingninger ikke nødvendigvis trenger å knyttes til noen diagnose og. Jeg vet ikke helt hva dette er. 

Tidligere i dag var jeg så glad og så så lyst på livet. Tenkte på hvor takknemlig jeg var for livet og hvor mye jeg hadde å se frem til. Nå for en halvtimes tid siden gikk jeg rett i kjelleren og alt ble bekmørkt. Selv om jeg hadde en helt annen mening bare for litt siden klarer jeg ikke se dette nå, det er som om jeg har ett eksplosivt sinne mot det jeg tenkte tidligere. At jeg kunne være så naiv og dum som tenkte på den måten. 

Jeg forstår ikke meg selv. Det er som jeg er to forskjellige personer med helt splittet tankesett.

Anonymkode: d173a...78f

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg har bipolar 2 og eupf og tror aldri jeg blir symptomfri til tross for at jeg står på medisiner. Men det trenger ikke nødvendigvis å gjelde deg! En skikkelig god psykiater er alfa og omega

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...