UtakknemligDiva Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 Det er 1 uke til neste psykologtime. Og nav har ikke fått legeerklæring enda, nå har jeg purret flere ganger og jeg har møtt hos legen og de sier det er i orden men nav etterspurte en gang til. Jeg har kontaktet legen og legekontoret men ikke fått svar så i dag oppsøkte jeg stedet. Det er ikke noe sted jeg kan kontakte fastlegen min på minhelse. Hun i resepsjonen skrev bare ut papirer til meg med brevet fra nav og sa jeg skulle levere det. så spør jeg om de ikke sender elektronisk og at jeg ikke ville gå rundt med nav papir på meg da jeg ikke hadde med noe å ha det i og jeg skulle ikke hjem. Det var også feil dokumenter. Hun i skranken var utenlandsk så jeg gadd ikke. Jeg kjenner på litt tvangstanker og angst igjen, og lurer på om det er unødvendig å kontakte legen siden det kjennes lenge med 1 uke til neste psykologtime? Jeg må snakke om medisiner også. Jeg får så masse tanker rundt bruken. Jeg vet ikke om det er de som gir meg angst eller om det er fordi jeg er alene hjemme eller om det bare er tanker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462288-kan-legen-kontaktes-for-dette-eller-un%C3%B8dvendig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.