Gå til innhold

Stemmer det at man behandler seg selv slik man ble behandlet av foreldre som barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg prøver isåfall stadig å forandre meg. Jeg er så fokusert på å forandre meg at når jeg skal spise noe nyter jeg det ikke fordi jeg føler at hadde jeg vært vanlig hadde jeg spist noe annet. Uansett hva det er. Jeg trår alltid feil fot først osv. 
Alltid liker jeg feil mann og jeg har feil følelser. Lurer på om jeg ser feil farger noen ganger og

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Stemmer det at man behandler seg selv slik man ble behandlet av foreldre som barn? Å f.eks kritisere seg selv veldig fordi man ble kritisert... 

Anonymkode: 39fd8...1ca

Jeg har skjønt at jeg behandler meg selv veldig dårlig ved å mobbe og kritisere meg selv. Jeg vet egentlig ikke hvordan slutte med det. Det har blitt en sannhet for meg etter å ha blitt behandlet slik i barndommen. 

Anonymkode: 12b2d...91c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...