Gå til innhold

Behandlingen 'Vortefri'


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan den brukes oftere enn en gang i uka som det står i pakningsvedlegget? Noen som har erfaring med å behandle oftere?

Anonymkode: 8fa1c...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du vorter? Jeg hadde på foten og gikk til fotpleie og hun skrapet vekk en del av de men hun kunne ikke ta de helt vekk. Hun anbefalte meg hudlege. Men jeg kjøpte sånne plaster på Normal og brukte hver dag. Det tar lang tid, men bare plutselig var den borte. Har fremdeles igjen noen under foten der jwg hadde mange, og det klør noen gange fordi det gror. De blir mindre og mindre. Salisyre eller noe heter det som vortene ikke liker, men diabetikere bør ikke bruke det tydeligvis.

Anonymkode: a04f3...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 13.34):

Kan den brukes oftere enn en gang i uka som det står i pakningsvedlegget? Noen som har erfaring med å behandle oftere?

Anonymkode: 8fa1c...1d9

Nei, du bør ikke det fordi det kan svi av huden. 1 eller to ganger er ok, men vær forsiktig med å gjøre det hele tiden fordi det etser endel.

Anonymkode: dcd1a...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...