AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Hei. Kvinne 30 år. Frisk fysisk, i god form, ingen røyk etc. For noen får uker siden oppdaget jeg hatt en liten kul på høyre ringfinger, lokalisert på håndflatesiden, midt i øverste ledd. Den er kanskje på størrelse med et knappenålshode, og synes ikke hvis jeg ikke tøyer fingeren bakover. Da ser jeg en liten blodårefarget kul. Fingeren virker ellers normal. Kulen gjør ikke vondt ved forsiktig press, men tørr ikke klemme hardt i tilfelle det gjør skade. Jeg vet ikke hvorfor den er der, men mistenker at den kan komme av at jeg har bært veldig tunge handleposer noen ganger, og plasten kan ha gitt høyt trykk på fingrene når jeg har bært. Lenge har jeg bare sett det an, og tenkt at kulen vil gå vekk av seg selv, men nå har jeg googlet litt, og er redd for at det er en liten blodpropp - eller et eller annet farlig. Jeg er usikker på om jeg skal fortsetter se kulen an, eller om den evt. kan løsne og bli ført med blodstrømmen og føre til en farlig situasjon. Er det sannsynligvis blodpropp, og bør jeg gå til legen, elle tvil jeg virke hysterisk om jeg bestiller time? Anonymkode: c1703...c14 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462376-kupton-kan-du-hjelpe-meg-litt-%E2%80%8B%F0%9F%99%8F%E2%80%8B-veldig-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.