Gå til innhold

Vil søke flere jobber , men...jeg tror jeg er for ustabil igjen :(

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Føler meg ubrukelig. Føler ikke jeg har lov å unne meg noen ting fordi jeg lever på deres skattepenger. Jeg har skattet flere år jeg og, så heldigvis har jeg bidratt. Men jeg vil søke flere jobber, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil gjøre en god jobb nå.. jeg er for langt nede. Konsentrasjonen er så dårlig at jeg nesten mistenker noe mer alvorlig. Jeg bruker faktisk flere timer på en ting..kan jo være fordi jeg bare gjør ting som tidsfordriv, men likevel. 

Fortsetter under...

diagnosen skrev (15 minutter siden):

Jeg føler heller ikke jeg kan kjøpe klær fordi pengene kommer fra trygda, som noen andre har betalt ☹️

Du betaler skatt av trygden, så du bidrar selv til fellesskapet som gir deg trygd. Kjøp det du vil med god samvittighet.

Anonymkode: 216a7...60c

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du betaler skatt av trygden, så du bidrar selv til fellesskapet som gir deg trygd. Kjøp det du vil med god samvittighet.

Anonymkode: 216a7...60c

Det stemmer ikke, du har fått de pengene av staten og betaler noe tilbake i skatt.Dermed har du bare gitt tilbake noe av pengene du har fått. 

Det er ikke det samme som å tjene penger og betale skatt til staten.

Eksempel, vis du (staten) gir meg 1000 kr så gir jeg 500 tilbake (skatt) så er du fortsatt 500 kr i minus. Du har ikke blitt 500 kr rikere. 

Anonymkode: 4dba5...53e

diagnosen skrev (12 timer siden):

Jeg føler heller ikke jeg kan kjøpe klær fordi pengene kommer fra trygda, som noen andre har betalt ☹️

Men det er greit at de står på konto og støver ned? Tenker det er bedre at du sørger for at pengene er i omløp i økonomien.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...