Gå til innhold

Tok ikke risperdal i går.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Så i dosetten min i dag at jeg ikke hadde tatt medisinen min i går, har det noe å si? Har tatt i kveld og husker ikke at jeg ikke tok i går, jeg er visst litt surrete. 

Har du dosetten liggende godt synlig? Om du tar medisiner morgen og kveld er det kanskje lurt å ha den liggende på vasken på badet slik at du ser den når du står opp og når du legger deg?

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Har du dosetten liggende godt synlig? Om du tar medisiner morgen og kveld er det kanskje lurt å ha den liggende på vasken på badet slik at du ser den når du står opp og når du legger deg?

Har den i et kjøkkenskap, men kan jo legge den på kjøkkenbenken ved siden av kaffetrakteren. Tar kun om kvelden jeg da. 

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Legg den et sted der du ser den når du skal gå og legge deg. :) På nattbordet?

Jeg ser den ved siden av kaffetrakteren, jeg tar vann oppi før jeg legger meg så det er klart til dagen etter :) Og tar den før jeg legger meg. 

Endret av stjernestøv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...