Gå til innhold

Vil slutte i terapi nå

Anbefalte innlegg

Føler meg ferdigbehandlet. Det er ikke mer jeg kan lære nå enn det jeg allerede har lært. Nå er det opp til meg videre å bruke kunnskapen jeg har fått. Aleine og på egenhånd. Tror det vil bli den beste lærdommen av alt, det å være helt selvstendig og ikke avhengig av at noen følger meg opp. Er også veldig lei av å være så introspektiv. Tror ikke det er helt bra. Nå ønsker jeg meg en framtid fri for bekymringer over egne begrensninger, feil og mangler. Vil ikke ha fokus på det lenger. 

Anonymkode: 75ed3...6e3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462478-vil-slutte-i-terapi-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar skrev (1 time siden):

En psykolog sa en gang til meg at det å gå i terapi innebærer å slutte. Hvis det er helt rimelig at du føler deg ferdigbehandlet, så er det jo bare å ta det opp. 

Ja, er skikkelig lei nå. Sier i fra neste time. Heretter vil jeg bare ha vanlig oppfølging ift min bipolar diagnose. Ikke noe mer terapi på meg, det er jeg altfor ferdig med. Har det helt i halsen. 

Annonse

Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Hvis det er ting du er misfornøyd med i terapien kan det være greit å rense lufta før du slutter.

Det er ingenting i lufta som er å rense. Jeg er ikke i uoverensstemmelse med noen. Dette handler kun om at jeg vil slutte med symptomfokus og gå videre i livet mitt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...