Gå til innhold

Finnes det holde ut-piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I wish! 😛

Hvis jeg skal være seriøs, så gjør det på en måte det? Altså jeg tenkte først helt bokstavelig, at det er piller som er ment akkurat for det. Men når jeg tenkte meg om, så tenkte jeg det at jo, for noen vil kanskje piller gi akkurat den effekten? Feks antidepressiva i kombinasjon med behandling. Kanskje pillene er for å holde ut der og da, mens behandlingen er det som i seg selv kan skape varig endring? For andre igjen kan medisiner være helt avgjørende for å ha en fungerende hverdag. Handler om å holde ut eller bedre livskvalitet det også.

Så da blir konklusjonen min at ja, for noen finnes det slike piller. Men det vil ikke stå oppført som indikasjon på felleskatalogen. :)

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...