Gå til innhold

Kan man forvente forbedring av psykotiske symptomer på 25mg seroquel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ISW skrev (50 minutter siden):

Det er usannsynlig. I den dosen er Seroquel en allergimedisin men kan bedre uro litt.

Eh allergi? Nå snakker du vel om noe en annen? 

Anonymkode: 6d5c8...9ff

ISW skrev (1 time siden):

Det er usannsynlig. I den dosen er Seroquel en allergimedisin men kan bedre uro litt.

Seroquel har da aldri vært allergimedisin. Hadde seroquel vært allergimedisin så hadde jeg verken blitt tett i nesa av den eller måtte brukt allergimedisin for allergien i tillegg.   

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh allergi? Nå snakker du vel om noe en annen? 

aa-k-j skrev (11 minutter siden):

Seroquel har da aldri vært allergimedisin. Hadde seroquel vært allergimedisin så hadde jeg verken blitt tett i nesa av den eller måtte brukt allergimedisin for allergien i tillegg.   

I disse dosene har Seroquel nesten bare antihistamin effekt. Blokkeringen av andre reseptorer kommer ved høyere doser.

ISW skrev (3 minutter siden):

I disse dosene har Seroquel nesten bare antihistamin effekt. Blokkeringen av andre reseptorer kommer ved høyere doser.

Den har ingen antihistamin effekt hos meg og jeg brukte 25 mg før jeg begynte med allergimedisin. Nå er jeg på 75 mg. Har erfart den er angstdempende og hjelper på søvn på 25 mg. 

Annonse

aa-k-j skrev (42 minutter siden):

Den har ingen antihistamin effekt hos meg og jeg brukte 25 mg før jeg begynte med allergimedisin. Nå er jeg på 75 mg. Har erfart den er angstdempende og hjelper på søvn på 25 mg. 

Hvorfor 75mg?

Jeg som er en dame med gjennomsnittlig høyde og vekt gikk på 400 mg Seroquel for psykose. Det er heller ikke spesielt høy dose.

25 mg var begynner dose ,som ble dobbelt hvert døgn opp til 400 mg.

Så at du får bare 25 mg for å behandle psykose høres ikke vanlig ut.

Men 25 mg som sovemedisin for å hindre utvikling av psykose, det kan muligens være lurt. 

Anonymkode: e7f83...d38

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...