AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 hver dag. Anonymkode: f4d8d...f05 0 Siter
aa-k-j Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): ? Anonymkode: 6705c...ca0 Omtrent daglig spesielt gulost og mest på knekkebrød. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Hver dag, opptil flere ganger om dagen. Er nok veldig psyk. Anonymkode: 1b048...b5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Taffel-ost hver dag Anonymkode: b9ed9...fbd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Så og si aldri. Enten betyr det at jeg er veldig psyk eller veldig frisk. Anonymkode: ebf98...f6a 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 5. september 2021 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så og si aldri. Enten betyr det at jeg er veldig psyk eller veldig frisk. Anonymkode: ebf98...f6a Det samme her. Osten er nødt til å være smeltet. Og lurer veldig på sammenhengen Er det da stoffet i osten som gjør personene syke eller er det fravær av ost som gjør personer syke? Hvordan føler du deg om dagen? Om spising av ost bidrar til psykisk sykdom, tror jeg FHI må starte en stor kampanje og Tine m.fl. få trukket en del i statsstøtten. Om spising av ost bidrar med tilfriskning, kommer jeg uansett ikke til å begynne å spise ost - det smaker fy.... i fersk tilstand... 0 Siter
Lille_meg Skrevet 5. september 2021 Skrevet 5. september 2021 Spiser ost så si hver dag. Enten det er hvitost eller brunost. Vil nok tro de fleste spiser ost av en eller annen form enten man er psykisk syk eller ikke. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 5. september 2021 Skrevet 5. september 2021 Det gjør jeg så absolutt, og det i mange forskjellige varianter. Sannsynligvis forklarer det hvorfor jeg har hatt både psyke og mindre psyke perioder 😛 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.