Gå til innhold

Dere som er psykisk syke hvor ofte spiser du ost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Anonymkode: 6705c...ca0

Omtrent daglig spesielt gulost og mest på knekkebrød. 

Skrevet

Hver dag, opptil flere ganger om dagen. Er nok veldig psyk.

Anonymkode: 1b048...b5b

Skrevet

Taffel-ost hver dag

Anonymkode: b9ed9...fbd

Skrevet

Så og si aldri. Enten betyr det at jeg er veldig psyk eller veldig frisk. 

Anonymkode: ebf98...f6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så og si aldri. Enten betyr det at jeg er veldig psyk eller veldig frisk. 

Anonymkode: ebf98...f6a

Det samme her. Osten er nødt til å være smeltet. Og lurer veldig på sammenhengen ;) Er det da stoffet i osten som gjør personene syke eller er det fravær av ost som gjør personer syke? Hvordan føler du deg om dagen? :)

Om spising av ost bidrar til psykisk sykdom, tror jeg FHI må starte en stor kampanje og Tine m.fl. få trukket en del i statsstøtten. Om spising av ost bidrar med tilfriskning, kommer jeg uansett ikke til å begynne å spise ost - det smaker fy.... i fersk tilstand...

Skrevet

Spiser ost så si hver dag. Enten det er hvitost eller brunost. Vil nok tro de fleste spiser ost av en eller annen form enten man er psykisk syk eller ikke. 

Skrevet

Det gjør jeg så absolutt, og det i mange forskjellige varianter. Sannsynligvis forklarer det hvorfor jeg har hatt både psyke og mindre psyke perioder 😛 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...