Gå til innhold

Denne meningen med ting og slutte å gruble

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Dette er ikke en klagetråd. Jeg er ikke nedstemt nå, har bare den grunnleggende tomhetsfølelsen i meg. Møtte ei venninne i dag og merker at dette er det som mangler. Kontakt med noen og føle en viss kjemi. Men hun hadde bare tid 1 time. 
Drikker en enhet nå og merker jeg får mindre av dette ophenget i detaljer. 
Tenker på om andre medisiner kan være verdt noe, men da starter det, er man falsk når man bruker ting og er det en form for juks? Jeg velger altså å ta ting for å bli slik samfunnet vil ha meg. Dette er sånn analysering av detaljer igjen. 

Og så mitt oppheng i miljøet. Nå synes kanskje enkelte at jeg er et dårlig menneske, men jeg har angst for overbefolkning og synes vi er blitt for mange og blir kvalm av å se alle sokneprest rundt og leker kule. De skal ha nytt, bli digget av alle og ha det beste. Så tenker jeg på hvor mange slike det er, hvor mye energi som kreves å produsere alt dette. Har latt være veldig mye, men det blir demotiverende når jeg ser hvor mange som fremdeles driter i alt. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...