Gå til innhold

Menneskeheten som en kreftsvulst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke menneskeheten det? En svulst som formerer seg og ødelegger og legger alt rundt seg ødelagt. Som driter og forsøpler. Jeg hater, misliker, folk.

Anonymkode: d50fb...f80

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

Dette er ikke meg da folkens.

Men noen ganger ser jeg det slik også, dessverre. Betyr ikke at jeg hater alle, men blir uvel når jeg ser i butikkene, alle som går rundt og leker kule, tror de ser så fine ut at de må vise seg med nye klær. Festing og kasting av søppel. 

Skrevet
90tallsbarn skrev (12 minutter siden):

Dette er ikke meg da folkens.

Er du så helvetes selvopptatt at du tror alt handler om deg? Ta deg sammen.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er noe jeg kunne skrevet en svært dårlig kveld, så jeg sier fra om det til de andre her så de ikke tror jeg har klikket igjen. Og slutt å repeter den der «ta deg sammen», er slik ordinærfolk sier om og om igjen hele tiden. I mine ører er det oppbrukt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dårlig humør idag? Kanskje det er det som skjer når man ikke får i seg alkohol. 

Anonymkode: 48f36...b3a

Skrevet
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Dette er noe jeg kunne skrevet en svært dårlig kveld, så jeg sier fra om det til de andre her så de ikke tror jeg har klikket igjen. Og slutt å repeter den der «ta deg sammen», er slik ordinærfolk sier om og om igjen hele tiden. I mine ører er det oppbrukt. 

I mine ører er klaginga di oppbrukt.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dårlig humør idag? Kanskje det er det som skjer når man ikke får i seg alkohol. 

Hvis dette var et stikk til meg, så kan jeg opplyse deg om at jeg har ikke skrevet i denne tråden før nå. :)

Er vel selvopptatt jeg også nå da. 😅 Skjønner 90tallsbarn sitt behov for å si det ikke var henne.

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Hvis dette var et stikk til meg, så kan jeg opplyse deg om at jeg har ikke skrevet i denne tråden før nå. :)

Er vel selvopptatt jeg også nå da. 😅 Skjønner 9090tallsbarn sitt behov for å si det ikke var henne.

Hva faen? Bare fordi jeg nevner alkohol så tror du jeg snakker om deg. Var det du som hadde dramatiserende pf? Og aner du hvor mange folk som drikker alkohol her i landet? Vet du, verden dreier seg ikke bare om deg, selvom du tydeligvis liker å tro det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva faen? Bare fordi jeg nevner alkohol så tror du jeg snakker om deg. Var det du som hadde dramatiserende pf? Og aner du hvor mange folk som drikker alkohol her i landet? Vet du, verden dreier seg ikke bare om deg, selvom du tydeligvis liker å tro det. 

Nei jeg har ikke dramatiserende PF. Jeg tror på ingen måte verden handler om meg. Selv om du kanskje liker å tro det. Det var bare ganske påfallende, siden jeg har skrevet i dagboken min i dag at i dag var første dagen uten alkohol på en stund. Men da tok jeg feil da, og det er jo bra. :)

Skrevet

Menneskene ødelegger dessverre store deler av kloden, men jeg skal ikke være så skinnhellig at jeg påstår at jeg er en av de som er så mye bedre. 

Anonymkode: 741d8...2eb

Skrevet

Faen, her var det mye kjeftings og dritsure folk! Hva feiler det dere da? 

Anonymkode: 26ca5...c6f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...