Gå til innhold

Er psykiatriforumet et galehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare spenna gærne folk her inne? 

Anonymkode: 5749f...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 av 10 på AP, AD, SS? 10 av 10 på benzo? 

Skrevet

Galehus? Tar man medisiner så blir man forhåpentligvis bra nok til ikke å være "gal" (håpløst utdatert lingo).

Anonymkode: b3ade...71a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Minner om at det er frivillig å være på forumet. Om det plager deg hvem som er her, så anbefaler jeg deg et annet sted du finner andre du føler deg bedre vel med.

For øvrig finnes ikke ordet "galehus" i mitt ordforråd og har ikke gjort det på 15-20 år, så lurer jo litt på hvem du omgir deg med :) 

Skrevet
Eva Sofie skrev (13 minutter siden):

Minner om at det er frivillig å være på forumet. Om det plager deg hvem som er her, så anbefaler jeg deg et annet sted du finner andre du føler deg bedre vel med.

For øvrig finnes ikke ordet "galehus" i mitt ordforråd og har ikke gjort det på 15-20 år, så lurer jo litt på hvem du omgir deg med :) 

Du hr jo også klager over folk her inne.. 

Anonymkode: f6b51...874

Skrevet

Det er absolutt ikke et galehus. Her er det seriøse meningsutvekslinger. Men som alle andre steder, kommer det innimellom noen destruktive sjeler som gjør det utrivelig.

Gjest miamerino
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser du på deg selv som spenna gærn også, siden du også er her mener jeg?

Skrevet
miamerino skrev (1 time siden):

Ser du på deg selv som spenna gærn også, siden du også er her mener jeg?

Er på gjennomreise og skal videre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...