Gå til innhold

Det psykiatriske samfunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tro på at det kan bli koselig et sted hvor alle har en psykisk lidelse? Vil det ikke sgs alltid bli tull og krøll fordi det alltid finnes noen som ikke greier å oppføre seg skikkelig? 

Anonymkode: 55988...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det noen som har tro på at det kan bli koselig et sted hvor alle har en psykisk lidelse? Vil det ikke sgs alltid bli tull og krøll fordi det alltid finnes noen som ikke greier å oppføre seg skikkelig? 

Kanskje i et fengsel?

Anonymkode: 5a925...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kanskje i et fengsel?

Anonymkode: 5a925...fa0

Ja

Anonymkode: 941de...bc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så lenge man har regler som håndheves når de brytes og det blir sanksjoner som er forståelige for den som blir sanksjonert, har jeg troen på at det er håp for de fleste samfunn. Men fengsel er vanskelig, men det er jo også der en del som klarer å innordne seg etter reglementet og en del klarer det ikke.

Skrevet

Fontenehus. Jeg er selv medlem og har besøkt flere. Takhøyden er stor, en møter likesinnede som forstår uten at det fokuseres PÅ psykdom og pasientroller. Det er veldig få steder jeg har sett så gode arbeidsmiljø. Ellers finnes det organisasjoner som Mental helse, m.fl. Facebookgrupper har man også. 

Personer som ikke kan oppføre seg finner man de fleste steder, og oftere i små miljøer der de som ikke får hevdet seg på andre arenaer plutselig føler seg litt for trygge på seg selv. 

Skrevet

Mente dette forumet, jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...