Gå til innhold

Politiet har funnet DNA i henlagt voldtektssak. Overrasket og sjokka.

Anbefalte innlegg

Snakket med fastlegen i dag, så hun vet stoda. Var greit nok. Sa at jeg bare trenger noen allierte og noen som vet. Er sint og lei meg. Har absolutt ingen buffer på å tåle tull, mas, dumme folk. Slik man vanligvis trekker pusten av og bare går videre. Eller ler bort. 

Anonymkode: 998ac...954

Fortsetter under...

Jeg innser at dette er et langt over streken spørsmål, men mye var likt og minnet om min sak. Der fikk også jeg beskjed samme mandag som deg. Så jeg vet det er en longshot, men...skjedde dette/er han fra nordnorge? 

Epletreet skrev (41 minutter siden):

Jeg innser at dette er et langt over streken spørsmål, men mye var likt og minnet om min sak. Der fikk også jeg beskjed samme mandag som deg. Så jeg vet det er en longshot, men...skjedde dette/er han fra nordnorge? 

Det er greit at du spør. Men nei, det har ingenting med Nord-Norge å gjøre. Dog mistenker jeg at de har fått flere treff på samme mann. 

Annonse

Jeg har det helt, helt jævlig i dag. Hadde glemt at det var mulig å ha det så jævlig. Er så kvalm. Fikk avledet litt med hyggelig tur på kafé, men så kom beskjed om at mistenkte skal inn til avhør snart. Og da var alt minst like jævlig igjen. 😭😭😭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...