Gå til innhold

Hvordan tåle å se folk som har det vondt?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg kan se noen i rullestol, som ikke klarer å gå ordentlig, fattige, osv osv.. jeg får dårlig samvittighet for å ha mine problemer. Jeg får en slags tvangstanke rundt å fikse andre mennesker sine problemer men det vil finnes noen som ville sagt: «har du så høye tanker om deg selv at du tror at du kan fikse problemene til alle?» og det er jo noe i det. Jeg er ikke slik at jeg leter etter noen jeg kan hjelpe, jeg vil egentlig bare nyte mitt eget liv men da kommer den andre og sier at det er egoistisk. 
Jeg kjenner og har vanket med forskjellig folk. Noen har vært mer begrenset enn meg på mange områder og noen var mye mer velstående. Hun velstående hadde veldig «ikke mitt problem holdning og tok mye mer som et selvfølge enn meg». Skulle ønske jeg kunne være mer som henne, ærlig. Hun er jo realistisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...