Gå til innhold

Andre som blir flaue når de ser bilder av seg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Sjelden jeg blir flau av bilder men videoer. Hater stemmen min og synes jeg gjør rare bevegelser. 

Mem jeg vet andre som har masse venner og veldig sosiale hater å se seg selv på bilde, så mye at de blir sinte om noen tar frem kamera foran dem. Merkelige greier.

Annonse

Glitter skrev (14 minutter siden):

Stort sett ikke. Forutsatt at jeg har vært forbedret på bildet. Jeg har er "portrett-smil" og ser som oftest pen ut. Men hvis jeg ikke er forbedret er det ikke like fint. 😛

Omvendt her. Jo mer forberedt, jo verre blir bildet 😅

emilie321 skrev (5 minutter siden):

Jeg missliker å se meg selv både på bilder og i speil. Og på film er det ekstra ille. Bla så høres stemmen veldig rar ut.

Syntes jeg ser normal ut i speilet, men på bilder...

Anonymkode: 1f56c...93a

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syntes jeg ser normal ut i speilet, men på bilder...

Anonymkode: 1f56c...93a

De fleste av oss er litt skjeve i ansiktet og på bilder blir skjevhetene doblet i forhold til hva vi er vant til å se i speilet.

Annonse

Rotund skrev (3 timer siden):

Tror det er ganske vanlig ja. Det er noe annet å se seg selv i speilet i «2d» om dere skjønner hva jeg mener. Og egen stemme høres annerledes ut på opptak😅

Og bilder er ikke 2d, mener du? 

Vet ikke om jeg blir direkte flau, men litt pinlig berørt, blir jeg. Når jeg vet at noen skal ta bilde, er det bare å ta fram kamerasmilet, men bilder fra f.eks hundetrening er ganske komiske og ikke noe jeg slenger ut på instagram. Heldigvis er det nesten alltid jeg som er bak kameraet, så problemet er minimalt. Jeg filmer noen ganger treninga for å kunne se hva jeg gjør riktig/feil. Det er ikke helt bra å se seg selv på den måten 🤣 Det beste hadde nok vært å ikke vite hvordan jeg ser ut når jeg ikke er forberedt. Jeg er ganske skjev i ansiktet, syns jeg, også ser jeg så streng ut når jeg konsentrerer meg 😅 

Grendel skrev (50 minutter siden):

Ja, jeg blir noen ganger flau. Andre synes bildene er fine, så det er nok ikke bare at jeg er "uheldig". Kameraet lyver ikke.

Ja, ille når jeg er misfornøyd med et bilde, synes jeg ser gammel og hverken pen eller snill ut, så sier andre "åhhh... du er så fotogen!" 

UtakknemligDiva

Mange jeg kjenner med utseendet på sin side og som er utadvendte hater bilder av seg selv så mye at de ikke engang bruker seg selv som profilbilde på Facebook. De blir sure om noen tar bilde der de blir med. Selv synes jeg at jeg er fin på Selfies, i speilet men blir jeg tatt bilde av uten at jeg vet så synes jeg at jeg ser lettere sur ut og mye eldre. Men ikke alltid det blir ille da. Og når jeg ser på samme bildet flere år etterpå ser jeg ikke hva som var så galt. 
Bruker det som en del av terapi nå. Jeg orøver å tenke at om noen år synes jeg sikkert ikke jeg var så ille.

Jeg blir derimot flau over mange reklamer. Biler med logo også. Jeg hadde ikke kunnet kjørt en bil med logoen til en butikk eller noe slik for føler folk sitter og tenker «der kommer varene!» haha. 

Jeg blir flau over reklameplakatene som henger i Oslo der det står «rett foran nesa på deg», de som har pressa nesa i kamera. Det er slik teit humor jeg føler man blir oppfattet som sur om man ikke ler. 

UtakknemligDiva
Trine skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg blir direkte flau, men litt pinlig berørt, blir jeg. Når jeg vet at noen skal ta bilde, er det bare å ta fram kamerasmilet, men bilder fra f.eks hundetrening er ganske komiske og ikke noe jeg slenger ut på instagram. Heldigvis er det nesten alltid jeg som er bak kameraet, så problemet er minimalt. Jeg filmer noen ganger treninga for å kunne se hva jeg gjør riktig/feil. Det er ikke helt bra å se seg selv på den måten 🤣 Det beste hadde nok vært å ikke vite hvordan jeg ser ut når jeg ikke er forberedt. Jeg er ganske skjev i ansiktet, syns jeg, også ser jeg så streng ut når jeg konsentrerer meg 😅 

Hunetrening må du gjerne legge ut? Det er liksom så uskyldig at det kan ikke bli pinlig. Hvilke hund har du igjen? Jeg også elsker hunder. Men med min livsstil har jeg ikke tid

Ja, stadig vekk misfornøyd med bilder andre tar. Med selfier og foran speilet klarer jeg jo å unngå dobbelthake og annet jeg ikke synes er så kledelig. Må nok dessverre bare innse at jeg verken er så ung eller så tynn som jeg brukte å være den gangen jeg var mer fornøyd med å se meg selv på bilder. 😉 

Jeg liker ikke bilder av meg selv, men det spørs på bildene for de kan være ganske ulike. Liker ikke bilder der jeg ser stor ut, der bare magen må frem. Kan finne på å trekke inn magen om folk tar bilder og bildene må helst være tatt ovenfra og ned, vil ikke ha dobbelt hake. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...