AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 Skrevet 7. september 2021 Jeg har sån panikkangst å det kommer å går igjennom hele dagen, jeg vil ikke leve slikt, jeg har slitt med panikk nå i noen år, nå klarer jeg ikke mer, dette er ikke til å holde ut. Panikkanfall for å levere barna på buss, panikkanfall for begvegen meg, bare det å strekke meg etter et glass, jeg er helt ødelagt. Vet ikke hva jeg vil med innlegget men skriver det i fortvilelse, å innser at livet jeg har nå er jo ikke noe liv. Jeg var normal før men de siste årene har knust meg.. er det noen som har noen gode ord å som kan hjelp meg vær så snill. Anonymkode: d14a9...3e6 0 Siter
ISW Skrevet 7. september 2021 Skrevet 7. september 2021 Tøffe råd, men de fungerer: https://www.metakognitivterapi-oslo.no/blog/5-rad-mot-panikkangst Hold ut 0 Siter
Rotund Skrevet 8. september 2021 Skrevet 8. september 2021 Går du i behandling? Må være tøft å stå i det alene. Sender varme tanker til deg🤗 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.