Gå til innhold

Den store "hvorfor ble tråden min på kg sletta" tråden. For oss som ikke forstår sosiale regler

Anbefalte innlegg

Dette er tråden der man kan spørre andre hvorfor trådene sine blir slettet. På den måten kan man kanskje lære til neste hva problemet er med trådene sine. For selv om vi er jævlig ufleksible og rigide så kan vi faktisk endre oss dersom vi forstår hvorfor vi skal endre oss. 

Jeg spurte på kg om det var noen som hadde trekt ut tennene sine selv før. Nå er tråden slettet. Hvorfor tro dere det? Kan det være fordi andre kan også få ideer om å trekke ut tennene sine og at det kan skape en "uheldig bølge" i samfunnet med folk som trekker tennene sine selv? 

Anonymkode: 74d3d...65a

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg spurte på kg om det var noen som hadde trekt ut tennene sine selv før. Nå er tråden slettet. Hvorfor tro dere det? Kan det være fordi andre kan også få ideer om å trekke ut tennene sine og at det kan skape en "uheldig bølge" i samfunnet med folk som trekker tennene sine selv? 

Faen... Hvorfor måtte du nevne dette? Nå har jeg ikke annet valg enn å gå og trekke ut tennene mine. Bare fordi du skrev det. 

Anonymkode: 10ec4...c95

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Faen... Hvorfor måtte du nevne dette? Nå har jeg ikke annet valg enn å gå og trekke ut tennene mine. Bare fordi du skrev det. 

Gikk rett til verktøykassa jeg nå og fant fram tanga. Fire tenner så langt .. er det normalt at det skal blø så jævlig? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gikk rett til verktøykassa jeg nå og fant fram tanga. Fire tenner så langt .. er det normalt at det skal blø så jævlig? 

Var det Visdomstennene du trakk? Det er sikkert like bra. Det er bare i veien uansett. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det Visdomstennene du trakk? Det er sikkert like bra. Det er bare i veien uansett. 

Nei, jeg trakk de fire fortennene i overkjeven. Nå har hjørnetennene gått også. Dette går unna!

Annonse

Grendel skrev (16 minutter siden):

Det ee nok ikke lov å poste tips om selvskading.

Flere spørsmål?

Men det var jo ikke selvskading! Jeg har vondt i de tennene både når jeg spiser og bare svelger så det er jo nødvendig helsehjelp bare at jeg gjør det selv. 

Har ikke flere slettede tråder nå. 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men det var jo ikke selvskading! Jeg har vondt i de tennene både når jeg spiser og bare svelger så det er jo nødvendig helsehjelp bare at jeg gjør det selv. 

Normale folk går til tannlegen.

Anonymkode: 0e227...e83

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke flere slettede tråder nå. 

Det skinner gjennom i det første innlegget ditt at du skjønner hvorfor du ble slettet. Det er for å unngå at andre skal bli inspirert, trekke egen tenner og dele det på nettet.

Jeg tror det er en reell risiko.

Kvinneguiden er ganske strengt på tråder hvor det kan være en risiko for at folk gir helseskadelige råd. Folk er overraskende dumme, og du skal ikke se bort ifra at noen kan finne på å gjøre noe så dumt og farlig som å trekke sine egne tenner. 

Anonymkode: 776d2...f28

Glitter skrev (53 minutter siden):

Jeg tenkte det kunne være at de så på det som åpenbar trolling jeg. Det er vel ikke lov? 

Det er mange tråder der inne som i det siste kan virke som trolling, gjerne med like overskrifter og bare en setning i hovedinnlegget med klin likt språk og setningsoppbygging. Det kan godt være at det er en person som er helt reell, men jeg skjønner om moderatorene tolker innleggene som spam og tull.

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er mange tråder der inne som i det siste kan virke som trolling, gjerne med like overskrifter og bare en setning i hovedinnlegget med klin likt språk og setningsoppbygging. Det kan godt være at det er en person som er helt reell, men jeg skjønner om moderatorene tolker innleggene som spam og tull.

Okei. Nei jeg vet ikke. Jeg er litt sånn at jeg tror alt er sant til det motsatte er bevist. 😛 Men det var min første tanke her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...