Gå til innhold

Driven blir helt borte, jeg føler forbannelser eksisterer på ordentlig og jeg ser ingen mening i ting jeg så det i. alt er kjedelig

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (9 minutter siden):

Takk. Men det er som om det bare skjer, ikke fordi jeg gjør en innsats å bli frisk. Allerede her blir jeg engstelig for kanskje det rett og slett er genetisk? Kanskje jeg modnes senere bare? At jeg nå er i en overgangsfase? Der mine jevnalderde var for mange år siden. Det er da ikke bra, for da kommer jeg til å være slik hele livet, at jeg ligger etter. Og det er uinteressant for de fleste. 

Også fra ei jeg har hatt kontakt med tidligere sa jeg hadde forbedret meg veldig. Vil ikke si forholdet jeg hadde til henne, men hun vet om problemene mine og har fått merke dem. Men jeg forstår ikke hvordan, for jeg ser det ikke selv. Som om det bare har skjedd på mystisk vis, og da er det ukontrollerbart. 

Jeg har alltid hengt etter på enkelte punkter, mens på andre har jeg vært foran. Sånn er det sikkert for alle. Mine refleksjoner har vært modne i hvert fall store deler av livet, men hva jeg har gjort osv. Har ikke det. 

Man kan forøvrig ha mange rare tanker uten å være psykotisk. Jeg har vært psykotisk, og det var mer intenst enn når jeg innimellom kun har symptomer eller litt vrangforestillinger. Det har etter hvert gått over det. 

Det å føle seg så isolert og alene, tror jeg kan gjøre at mange kjenner eller tenker ting som KAN være en del av å være psykotisk, uten at det egentlig er det. Jeg kan kjenne på frykt for psykose når jeg merker jeg begynner å kjenne på det som har vært starten av psykose, men det har faktisk gått over av seg selv. Og årsaken til de symptomene har faktisk vært ganske tydelig. Isolasjon, depresjon osv. Og tidligere erfaringer da. Men jeg tror dette med å drite i å analysere alt er viktig. Der har både du og jeg en vei å gå.

Endret av Glitter

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Da skal jeg i seng og prøve å stå opp senest 7. Og bare gå ut. 
Men så her kommer denne depressive tankegangen; «at du går ut gir bare en illusjon av å stå på, du kan like gjerne sitte hjemme til du får deg jobb». 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...