Gå til innhold

Erstatning for Efexor og Wellbutrin. Rekker ikke spørre egen lege.

Anbefalte innlegg

@Kupton. 

Jeg rekker ikke spørre egen lege. Jeg har reist fra medisinen min. Har ordna seg med Lamictal og Quetiapin. Wellbutrin og Efexor får jeg ikke ikke tak i (fant en løs 37,5 mg Efexor i veska som jeg ikke vet inneholder alt granulatet). Rekker ikke apotek i morgen før langt ut på ettermiddagen/kveld.

Jeg trenger virkelig fungere i morgen.  Når jeg har glemt medisinen, har jeg føltes som om jeg har våka hele natta, og så er det jo den svimmelheten/følelsen av støt.

Jeg har tilgang på Cipralex. Hvor mye kan jeg ta av det for å få mest mulig lik serotoninvirkning som Efexor? Wellbutrin kan den vel ikke etterligne, eller? Wellbutrin 30 mg. Uansett, hvor mye er smart p ta av denne som en erstatning?

Endret av Villanda

Fortsetter under...

Villanda skrev (6 minutter siden):

@Kupton. 

Jeg rekker ikke spørre egen lege. Jeg har reist fra medisinen min. Har ordna seg med Lamictal og Quetiapin. Wellbutrin og Efexor får jeg ikke ikke tak i (fant en løs 37,5 mg Efexor i veska som jeg ikke vet inneholder alt granulatet). Rekker ikke apotek i morgen før langt ut på ettermiddagen/kveld.

Jeg trenger virkelig fungere i morgen.  Når jeg har glemt medisinen, har jeg føltes som om jeg har våka hele natta, og så er det jo den svimmelheten/følelsen av støt.

Jeg har tilgang på Cipralex. Hvor mye kan jeg ta av det for å få mest mulig lik serotoninvirkning som Efexor? Wellbutrin kan den vel ikke etterligne, eller? Wellbutrin 30 mg. Uansett, hvor mye er smart p ta av denne som en erstatning?

Hva med å ringe legevakten og spør om råd? 

Endret av aa-k-j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...