Gå til innhold

Flere som syns overleger er skumle?

Anbefalte innlegg

Jeg blir så nervøs når jeg snakker med de. Føler de observerer og vurderer alt jeg gjør. Typ overlegen tenker "han har armene krysset, så har er sur" og "nå blunker han veldig ofte, det betyr at han liker meg", "han snakker hele tiden det betyr at han er psykopat" 

Er psykiatere flest veldig intelligente? Altså iq på 120+? Syns folk med høy IQ er skumle jeg da. Er det ikke sånn at de fleste psykopater har høy IQ også? Jaja mye å tenke på

Anonymkode: 32c58...f30

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462618-flere-som-syns-overleger-er-skumle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg blir så nervøs når jeg snakker med de. Føler de observerer og vurderer alt jeg gjør. Typ overlegen tenker "han har armene krysset, så har er sur" og "nå blunker han veldig ofte, det betyr at han liker meg", "han snakker hele tiden det betyr at han er psykopat" 

Er psykiatere flest veldig intelligente? Altså iq på 120+? Syns folk med høy IQ er skumle jeg da. Er det ikke sånn at de fleste psykopater har høy IQ også? Jaja mye å tenke på

Anonymkode: 32c58...f30

Haha, sånn tenker jeg også. Fortalte det til en psykolog en gang, men da lo hun og sa at det er psykologene man i så fall skal frykte, for det er de som er best opplært i å tolke det nonverbale språket og som er opptatte av det. Psykiatere er mest opptatt av kjemi og medisiner. 

Anonymkode: 0aa21...a62

Jeg har et profesjonelt forhold til leger og psykologer.

De er betalt for å gjøre en jobb, i denne konteksten å hjelpe meg med å behandle en lidelse. Da forventer jeg også profesjonalitet tilbake. Om legen eller psykologen liker eller misliker meg, ser jeg ikke på som særlig relevant.

I lege-pasientrollen er legen den sterke part, i likhet med arbeidsgiveren, utleieren, forhandleren, osv. Sånn sett blir behandler en autoritet i likhet med sjefen. Men det gjør meg ikke redd for vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...