Gå til innhold

Utviklingsforstyrrelse? Kupton mfl?

Anbefalte innlegg

Kan eupf forveksles med en utviklingsforstyrrelse? 

Betyr mye for meg å få svar på dette. 

Jeg fungerer ikke i relasjoner, stoler ikke på andre, forstår ikke følelsene mine, er veldig kaotisk i hodet, sies å være intelligent men følelsesmessig er jeg veldig umoden og livredd for å bli forlatt. Veldig rigid tankemønstre, tenker og grubler døgnet rundt med flere ulike samtaler/tanker i hodet samtidig. Tåler ikke medisiner, da blir jeg verre. Ekstrem angst, depresjon, ombestemmer meg om hva jeg skal føle og tenke hele tiden. Har det aldri bra, det skjer aldri at jeg klarer å ha ro i hodet og følge med på feks tv. Har ikke klare tanker, det er surrette og tåkete. Stoler ikke på meg selv. Kan være veldig negativ og sutrete, og det er fordi jeg har et enormt indre press konstant, som ingen medisiner demper. Uhåndterlig indre smerte, sinne og frustrasjon. Siden lite barn aldri fungert med andre barn, ei heller som voksen. Blir misforstått og misforstår ofte, store konsentrasjonsvansker og konstant tankesurr, tanker som er løsrevne, ofte uten sammenheng. Helt følelsestyrt, katastrofetanker omtrent hele tiden, føler andre folk får et feil inntrykk av meg, fungerer ikke i arbeidslivet pga relasjoner til kollegaer. Kan ofte bli som et lite barn, er ofte følelsesmessig som et barn, pga angsten muligens men sliter med å forstå sammenhenger i relasjoner men også når det gjelder andre ting. Har ingen tillitt til meg selv, oppfører meg dårlig mot andre i frustrasjon. Har ikke helt forstått eller lært sosiale koder tror jeg, iallefall ikke i nære relasjoner. 

Hva er dette? Er dette eupf, eller kan det være noe annet?

Er veldig fortvilet nå, fikk høre i sted av noen som betyr mye for meg at hen er dritlei av meg. Jeg forstår det til dels, og tar på meg skylden, men inni meg klarer jeg ikke å helt forstå likevel. Folk som kommer innpå meg liker meg ikke når de blir mer kjent med meg tror jeg.

Hjelp! 

Anonymkode: c157f...eaa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462620-utviklingsforstyrrelse-kupton-mfl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...