Gå til innhold

Er det virkelig så interessant at jeg husker lite fra barndommen?

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så interessant at jeg husker lite fra barndommen? Er ikke det ganske vanlig? Psykologen jeg går til har flere ganger tatt opp at han synes det er interessant, vet ikke helt hvorfor eller hva som ligger bak den meningen men... 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: cdef0...22b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det virkelig så interessant at jeg husker lite fra barndommen? Er ikke det ganske vanlig? Psykologen jeg går til har flere ganger tatt opp at han synes det er interessant, vet ikke helt hvorfor eller hva som ligger bak den meningen men... 

Hva tenker dere? 

det er avhengig av hva du strever med

Anonymkode: 0b472...eca

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva tenker dere? 

Hva med å spørre psykologen din selv istedenfor å gå å gruble sånn over den? Du går ikke til psykolog for å få primært flere og flere ubesvarte spørsmål og mer usammenhengende saker i livet ditt. Er enig med anonym bruker at det ev. er interessant alt avhengig av hva som er problematikken din.

Har du kanskje noen tanker selv om hvorfor du har så få minner? Om jeg selv kommer med et spørsmål i terapi, returnerer psykologen det samme spørsmålet tilbake og minner meg på at jeg er selv den personen som kjenner meg selv best. Og sammen kan vi tenke høyt rundt forhold rundt det jeg spurte om. Senere kan du utnytte det der uten å være i terapitimen :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...