AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg har nå slutta helt på Neurontin som jeg brukte for angst. Nå vil de trappe meg ned på lamictal og abilify også - og Vallergan. Jeg får ikke innleggelse for dette.. Men altså...nervesystemet mitt har gått bananas, jeg er ekstremt urolig og angstfylt...har det SÅ vondt, hver dag! Når jeg er trappa ned så vil de sette meg på antidepressiva. Jeg har angstlidelse, depresjon, ptsd og uspesifisert pf. Hvordan skal jeg holde ut dette? Livet mitt har vært en eneste stor katastrofe og nå er det enda verre! Jeg gruer meg til en laaang periode med nedtrapping! Iallfall hvis jeg skal ha det sånn. Er det veldig feil å begynne med antidepressiva først og så trappe ned etterpå? De vil ha meg av alt først men jeg er ikke sterk. Noen råd? @kupton? Andre? Anonymkode: ac23a...9bb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462659-ekstremt-med-angst-og-seponering-av-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.