Gå til innhold

Angst for å ha ansvar

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har aldri likt å ha ansvar og det plager meg litt mtp alderen. 
Når jeg var i jobb så slurvet jeg aldri med oppgaver og hygiene og slik. Og jeg hadde det faktisk med å irritere meg over andre som tok pause 2 min lenger enn de skulle, skrollet på mobilen i stedet for å jobbe osv.. 

Men når jeg det gjelder å ha ansvar! Jeg syes jeg i det minste burde klart å være daglig leder på en liten kafe eller noe, men jeg ser ikke for meg at en slik rolle er realistisk. Det virker flaut og jeg synes det er kleint om jeg ikke får til rollen. Ingenting er mer flaut nesten enn en sjef som ikke klarer å få respekt. Er redd for å måtte irettesette ansatte eller ta opp ting. Dette har sikkert med den sosiale delen å gjøre, men jeg vil ikke gi opp pga diagnosen! Jeg har klart meg i arbeidslivet før! 
Jeg ser etter jobber, også de jeg ikke har erfaring med, men jeg er redd konsentrasjonen min. Det kan være jobber som dreier seg om å hjelpe folk med funksjonsnedsettelse feks, men hva om de ikke føler seg trygge med meg? 

Jeg husker da jeg var liten og sammen med faren min, en av de få gangene jeg så han. Det var som om han ikke var der. Jeg følte meg ikke ivaretatt. Det var en kaldhet der selv om han var der, kjøpte mye mer til meg. Kanskje litt slik andre kan føle det med meg og. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462663-angst-for-%C3%A5-ha-ansvar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...