Gå til innhold

Beklager, men nedstemtheten kommer innpå igjen (typisk søndag)

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Alt jeg gjør er med halv motivasjon. Altså, for å få tiden til å gå, for å ikke sitte hjemme hele dagen og for å føle at jeg gjør noe fornuftig. 
Men egentlig vil jeg ikke ha jobbene jeg søker. Altså, jeg vil jo ha noen av de, men jeg vet ikke om jeg er klar for de. 
Jeg føler det er noe mer i livet men likevel blir jeg mer overbevist om at jeg bare er sent ute med å innse hvor oppskrytt alt er. Kanskje jeg faktisk forblir ensom resten av livet. Fordi jeg ikke deler nok interesser med andre folk. 
Jeg må virkelig være kreativ for å få dagene til å gå. I går ringte jeg og inviterte broren min på kino. Men det er alltid jeg som må dra han med. Og jeg vil ha flere i livet. Men jeg blir aldri kontaktet. Og den sosiale angsten er litt ille fordi jeg er alltid redd for hva jeg gjør for mye eller for lite når jeg er med andre, fordi jeg har hele livet fått tilbakemeldinger om at jeg er for stille, virker uengasjert selv om jeg selv tror jeg gjør det bra. 
Det eneste jeg gjør er å gå tur. Er hjemme og spiser, skroller, ser etter jobb, og skriver her inne. Det er det eneste. Jeg har liksom aldri avtaler med noen og jeg blir aldri invitert med noen. Jeg kjeder meg utrolig mye. Men jeg finner ingenting som er givende lenger. Det neste jeg ser frem til nå er kl 6 i morgen for da skal jeg stå opp og gå ut igjen.. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...