Gå til innhold

Seponering av xeplion

Anbefalte innlegg

Startet på xeplion i sommer, men etter jeg fikk vite hvor ekstremt lenge den sitter i kroppen vil jeg slutte. Hadde siste depot nå i starten av september, den var på 100mg. 

Er det nødvendig med nedtrapping, eller går det fint å bare ikke ta flere doser? Skal selvsagt også ta det opp med lege, men ville bare høre her først i tilfelle det er noen med erfaring. Og hvordan er det med tanke på rebound og psykose? Hvor lenge etter siste dose kan man havne i psykose igjen? 

Anonymkode: d0359...dcf

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462668-seponering-av-xeplion/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Startet på xeplion i sommer, men etter jeg fikk vite hvor ekstremt lenge den sitter i kroppen vil jeg slutte. Hadde siste depot nå i starten av september, den var på 100mg. 

Er det nødvendig med nedtrapping, eller går det fint å bare ikke ta flere doser? Skal selvsagt også ta det opp med lege, men ville bare høre her først i tilfelle det er noen med erfaring. Og hvordan er det med tanke på rebound og psykose? Hvor lenge etter siste dose kan man havne i psykose igjen? 

Jeg sluttet tvert med xeplion,merket ikke noen abstinenser etter det jeg husker. Har gjort det flere ganger,men ble også dårlig igjen. 

stjernestøv skrev (17 timer siden):

Jeg sluttet tvert med xeplion,merket ikke noen abstinenser etter det jeg husker. Har gjort det flere ganger,men ble også dårlig igjen. 

Hvor lenge etterpå ble du dårlig? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lenge etterpå ble du dårlig? 

Det tok mange måneder denne siste gangen i hvert fall, og det var ikke verdt det for ble så dårlig. Tidligere har jeg blitt mye tidligere dårlig men ikke så dårlig som nå sist. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...