Gå til innhold

Sitter og venter på psykologen, men jeg er sint og irritert!! Dette tenker jeg på:

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Hvorfor er vi skapt så dårlig at vi blir syke? Synes det er irriterende. Vi kan ikke leve uten bekymringer! Hva skyldes alt sykdomsfaenskapet? Verste er at det er ikke virusene jeg blir sint på men kroppen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent på hva psykologen din svarer deg på disse spørsmålene. 

Oppdater senere da 🙂

Skrevet
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Hvorfor er vi skapt så dårlig at vi blir syke? Synes det er irriterende. Vi kan ikke leve uten bekymringer! Hva skyldes alt sykdomsfaenskapet? Verste er at det er ikke virusene jeg blir sint på men kroppen. 

Hvor mange ganger skal du fortelle oss dette? Vi har hørt det, UTALLIGE ganger. Det hjelper ikke sitte å skrive det samme måned etter måned, år etter år. 

Anonymkode: da9e7...1dd

UtakknemligDiva
Skrevet
diagnosen skrev (1 time siden):

Spent på hva psykologen din svarer deg på disse spørsmålene. 

Oppdater senere da 🙂

Får nesten ingenting ut av den lille timen. Vi snakker om hovedproblemet mitt. At jeg ikke klarer å være hjemme pga angst. Jeg er så alene. Få ting betyr noe i livet. 
Jeg er direkte ensom. Kjennes som alle rundt meg går all in for å være helt stumme. Jeg vet jo at det ikke er sånn, men det kjennes sånn ut som at jeg har trukket ensomkortet flere ganger. 
Jeg skal bare ikke ha kontakt. Jeg er kanskje ikke noe stort tap hverken for han fyren eller de fleste andre, men det er det å faktisk akseptere det og klare å like meg selv tross dette som er så vanskelig. Jeg faktisk bare 29. Om jeg ikke dør i ulykke eller av sykdom lever jeg i mange år enda, og det kan bli noen lange år om det fortsetter slik. 
Når jeg ikke gir lyd fra meg først, er mobilen min like taus som om den skulle vært i flymodus. Jeg trenger ikke flymodus jeg! Jeg trenger ikke lydløs! Den er det av seg selv. 

Og så slår vel kjærligheten negativt ut denne gangen og. Det var bare tull. Jeg ble betatt ja, men det er jeg som får svi for det. Det var som vanlig bare noen dumme følelser som kom, som jeg tror er noe bra men så er det bare tull. 
Jeg synes alt virker så uoppnåelig. Kjærligheten også. Jeg tror også kanskje det er en slags straff for å tro at det kan gå bra. Fordi mange kvinner har gått i feller, og så hører ikke jeg etter også opplever jeg sikkert dette bare fordi jeg skal se at de negative har rett. Så hvorfor skal man være positiv? 

Nå er dagen over igjen og jeg vurderer å bare legge meg. Ellers vandrer jeg bare ute og bruker penger eller setter meg hjemme og blir enda mer sur fordi mobilen er så stille. 

Skrevet
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Når jeg ikke gir lyd fra meg først, er mobilen min like taus som om den skulle vært i flymodus. Jeg trenger ikke flymodus jeg! Jeg trenger ikke lydløs! Den er det av seg selv. 

Er det egentlig vanlig at voksne folk får så mye meldinger? Jeg får bare fra posten og tannlegen.

Anonymkode: 5f0df...297

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det egentlig vanlig at voksne folk får så mye meldinger? Jeg får bare fra posten og tannlegen.

Det er da vanlig å holde kontakt på snap og insta isåfal. Ser alltid folk gå og snakke i tlf også jeg. Det er vel mer uvanlig å ha taus tlf

Skrevet
90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Det er da vanlig å holde kontakt på snap og insta isåfal. 

Bare blandt ungdom tror jeg.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bare blandt ungdom tror jeg.

Hvorfor det? Voksne også. Unge voksne isåfall. Så hva mener du er vanlig for voksne? Single voksne?

Skrevet
90tallsbarn skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det? Voksne også. Unge voksne isåfall. Så hva mener du er vanlig for voksne? Single voksne?

Tror ikke voksne folk over 30-35 driver så mye på "snap" og "insta" .

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det gjør vi nok

Skrevet
Marye skrev (20 minutter siden):

Det gjør vi nok

Tror ikke det er så vanlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det er så vanlig.

De over 30 år på snap har sikkert snap syndom

Anonymkode: cbcba...fd1

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Voldsomt som du «tror». Synes jeg ser mange ha dilla på snap jeg. Men såklart, det blir ikke tatt høytidelig ang poeng og sånt da.. 

Skrevet
90tallsbarn skrev (14 minutter siden):

Voldsomt som du «tror». Synes jeg ser mange ha dilla på snap jeg. Men såklart, det blir ikke tatt høytidelig ang poeng og sånt da.. 

Det er litt barnslig å sitte på snap hele dagen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er vel mer barnslig med dol? 

Dololollolololl liksom

Anonymkode: cbcba...fd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle vi ikke det? Jeg sitter ikke på snap og insta hele dagen selvfølgelig, men jeg har konto begge steder og bruker dem nå litt.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Voldsomt som du avslutter alt med et spørsmålstegn

Skrevet
90tallsbarn skrev (21 minutter siden):

Voldsomt som du avslutter alt med et spørsmålstegn

Mener du det?

Skrevet
Lillemus skrev (38 minutter siden):

Hvorfor skulle vi ikke det? Jeg sitter ikke på snap og insta hele dagen selvfølgelig, men jeg har konto begge steder og bruker dem nå litt.

Hva vet jeg. Bruker ikke sosiale medier selv .

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du virkelig at vi over 35 ikke bruker sosiale medier? Følte meg med ett så gammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...