Gå til innhold

Kupton -kan jeg stole på LIS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest miamerino
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har fått ny behandler og han er LIS til psykiater. Har rundt to år igjen til ferdig utdannet. Kan jeg stole på LIS og at det han sier er riktig? Og at han gir meg riktige medisiner?

Anonymkode: ccedc...ed3

Ja, en LIS-lege får veiledning også, så det kan du stole på 😃

miamerino skrev (1 minutt siden):

Ja, en LIS-lege får veiledning også, så det kan du stole på 😃

Synes liksom det blir dobbelt opp og smør på flesk å kalle LIS for LIS-lege. Det blir da Lege-i-spesialisering-lege. Men takk for info. :)

Anonymkode: ccedc...ed3

Annonse

ISW skrev (1 minutt siden):

Virkelig? Er det ikke lov å si at man jobber på sykehus når det kun har relevans til hva de kaller personalet? 

Vi er nok strengere på dette når det gjelder ved bruk av brukernavn da vi ikke vet hvilken relevans personen har. Nå er uansett brukeren slettet.

Admin

Jeg er mer skeptisk til en ung, LIS1, enn en "litt eldre" LIS3 i psykiatri. 

Min behandler er LIS3, så i siste del av spesialisering. Ikke rett ut fra medisinstudiet og inn i psyk. 

Han er forøvrig spesialist i allmennmedisin fra før, så ble godt beroliget av kunnskapene. 

Og så har de veiledning, i allefall min, hver uke med annen spesialist i psykiatri (samme utdanning, så ikke veiledning med psykologspesialist, men annen psykiater). 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...