Gå til innhold

Hva er dette ?

Anbefalte innlegg

Bakgrunn.

Jeg har ptsd diagnose, pga forferdelig barndom og mobbing på skole.

Når jeg blir veldig trigget , så blir jeg så redd , sånn typ hele tiden. Jeg føler meg som om jeg er i en drøm. Hvist jeg går slik veldig lenge så skjer det noe som er fryktelig ekkelt. Jeg kan i sekunder/minutter tro at jeg er besatt og blir generelt redd for å se meg i speilet, i tilfelle jeg ser noe annerledes med megselv. Jeg ser også ting i sidesynet flere ganger om dagen.

Jeg kan gå rundt med følelsen at noen skal ta meg , jeg vet at det ikke stemmer men følelsen er der sterkt uansett. Jeg går i traumebehandling .  Jeg vet også at jeg ikke er besatt , det er slik jeg " kommer ut av det" , med å tenkte realitet. Det er veldig mye angst og panikk inne i bildet.

Jeg har hatt det slik siden jeg var 16 , nå er jeg 36. Jeg har aldri nevnt noe til behandler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462749-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...