Gå til innhold

Hva avgjør hvor ofte du er innom forumet og hva avgjør hvilke tråder du svarer i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er innom mange ganger per dag.  Svarer flest og fremt i tråder under Åpent, men siden det er så få tråder der, hender det jeg svarer på psykiatertråder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake, og fant ut at det jeg ikke vil sette på mine offisielle SoMe sider, kan jeg gjøre her. DOL gir anonymitet. Emilie tråden er typisk noe jeg kun vil poste her.

Nå ligger DOL sammen med mange andre tabs, og jeg er syk, så ofte innom. Blir sikkert mindre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (17 minutter siden):

Jeg er tilbake, og fant ut at det jeg ikke vil sette på mine offisielle SoMe sider, kan jeg gjøre her. DOL gir anonymitet. Emilie tråden er typisk noe jeg kun vil poste her.

Nå ligger DOL sammen med mange andre tabs, og jeg er syk, så ofte innom. Blir sikkert mindre etterhvert.

Hva er alderen din? 

Anonymkode: 96111...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske mye. Har jo lite å ta meg til. Når jeg har dager hvor jeg har mye å gjøre så er jeg naturligvis mindre her.

Hvor mye jeg svarer varierer. Noen perioder er jeg sikkert litt vel ivrig og kanskje til irritasjon for andre, mens andre perioder svarer jeg mindre. Jeg svarer hvis jeg føler jeg har noe å bidra med ganske enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som avgjør hvor ofte jeg er innom er som regel tida. Har jeg god tid OG kjeder meg litt, er jeg oftere innom for å lese. 

Det som avgjør hvilke tråder jeg svarer i er hvilke temaer jeg synes er interessante, og som @Glitter skriver  om jeg føler jeg har noe å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbru skrev (30 minutter siden):

Det som avgjør hvor ofte jeg er innom er som regel tida. Har jeg god tid OG kjeder meg litt, er jeg oftere innom for å lese. 

Det som avgjør hvilke tråder jeg svarer i er hvilke temaer jeg synes er interessante, og som @Glitter skriver  om jeg føler jeg har noe å bidra med.

Men for det meste går det på lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg svarer på ting jeg har erfaring med selv. 
Ellers er jeg her inne hele tiden. BortSett fra når jeg er på en språkapp, Instagram, snap, går tur eller søker jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...