Gå til innhold

sparepenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (42 minutter siden):

Vi er ampre, i angrepsmodus, gjør andre brukere flaue og sjokkerte, har ødelagt diskusjonsforumet og takler ikke å ha styringen.

Her mangler det selvsagt noe - vi takler ikke det å ikke ha styringen, skulle det stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 18.18):

Hva gjør dere når sparepengene er brukt opp pga. at flere hvitevarer har kollapset samme året og bilen har vært dyr?  

Anonymkode: 94e49...271

Da prøver jeg å starte ny sparing, men gleder meg samtidig over nye hvitevarer og at bilen er i orden, og tenker at dette fikk jeg til 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (6 timer siden):

Jeg tåler helt fint de beskyldningene, jeg har fått verre her i årenes løp. Men jeg ønsker ikke å framstå som en sånn person når jeg svarer her, så derfor lurer jeg på hva som var voldsomt, ampert, sjokkerende, flaut, ikke-konstruktivt eller styrende / manipulerende i svarene du fikk på første side, mens temaet fortsatt var de to spørsmålene (og ikke formen på svarene). Siden jeg oppfatter alle disse svarene som litt i samme stil, er det nok flere som lurer på det samme.

Jeg står ikke for alle de kommentarene du henviser til.  Dette er flere forskjellige som har skrevet kommentarer.  Du kan derfor ikke forvente at jeg skal svare på vegne av alle.

Hvis du går igjennom tråden ser du at noen bruker "vi" og "du".  Hvem er "vi"? Jeg stilte et spørsmål.  Det må være du som oppfatter det som to.  Jeg spurte hva dere ville gjort og aldri hva jeg skulle gjøre.  Jeg står for at jeg opplevde reaksjonene som voldsomme.  Det har ikke noe med dine skriveferdigheter å gjøre, og jeg ser ingen grunn ti at du mister selvtilliten av den grunn.

Anonymkode: 94e49...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær skrev (2 timer siden):

Da prøver jeg å starte ny sparing, men gleder meg samtidig over nye hvitevarer og at bilen er i orden, og tenker at dette fikk jeg til 🙂

Takk for et konstruktivt svar😀

Anonymkode: 94e49...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg stilte et spørsmål.  Det må være du som oppfatter det som to. 

Jeg tok utgangspunktet i dette (sitat): Dette var mer spørsmål om hvordan man sparer opp en buffer og hvordan andre har det i slike situasjoner.

Enten "man" er deg eller en generell person tenkte jeg på dette som et spørsmål om sparing generelt og dessuten om hva enkeltindivider her ville gjort - vi har jo forskjellig økonomisk utgangspunkt.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg står for at jeg opplevde reaksjonene som voldsomme. 

Det er der jeg ikke henger med, men det går helt greit.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde jeg gjort? 

1. Om det var noe helt essensielt som f.eks. kjøleskap hadde jeg lånt penger på dagen eller brukt kredittkortet, fått problemet løst og så betalt det tilbake umiddelbart slik at det ikke ble dyrt. Hadde det vært mikrobølgeovnen eller noe mindre viktig hadde jeg ikke gjort det slik.

Fremover hadde jeg også:

- Spart opp til en buffer på 15 000 kr slik at man slipper slike stressende situasjoner.

Anonymkode: ce1b7...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...