Gå til innhold

Kupton, tror du det er best om jeg kutter ut Aduvanzen snart? Skal jo snakke med legen, men jeg interesserer meg for medisiner :)

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Noen ganger lurer jeg på om den virker slik den egentlig skal på meg. Av en eller annen grunn har jeg valgt å ta den. Jeg hadde jo den perioden i februar hvor jeg var helt av i 3 uker og det gikk veldig bra. Men jeg ble mer aktiv igjen av det. Jeg blir ikke mer konsentrert av de, jeg blir mer konsentrert om det jeg allerede interesserer meg for, men var ikke sånn at jeg satte meg ned og studerte ting som vanligvis var kjedelig. Jeg fikk ikke mer fysisk energi, men mer i hodet. Fysisk sett kunne jeg bli helt passiv, der og  da føltes det naturlig, men så gikk det ut og jeg ble skrubbsulten og måtte bevege meg litt. 
Jeg ble mer introvert. Jeg tok den ikke om jeg viste at vi skulle på besøk først på dagen eller på noen tur, for å sosialisere ble liksom bare irriterende etter hvert. Jeg ville bare være alene i egen boble hvor jeg hadde det fint med meg selv alene. 
Jeg ble etter hvert litt mer følsom for støy, brå overganger (fra usosialt til sosialt, fra stille til støy). Jeg ble veldig irritert og sint om det skjedde ting, feks at mobilen ringte, spørsmål om å være med på noe "helsikes mas hele tiden" kunne jeg tenke. 
Og irritasjon over at kroppen ville ha mat. Selv å spise yoghurt og banan var noe ork. Orket ikke lage noe middag fordi det var så kjedelig med mat.

Nå som jeg har begynt med ssri så er de negative effektene som ejg tror kommer av Aduvanzen redusert. Jeg får ikke lenger så mye uro når den begynner å forlate systemet, men bittelitt. 
Det jeg lurer på er om du kjenner til dette med denne? Kanskje det ikke var riktig medisin likevel da. Den har jo hjulpet meg på noen områder, men redusert andre. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...