Gå til innhold

Eget underforum her på psykiatri for autisme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo prima, så kan de deles inn i de kategoriene de er så glade i å bruke også på underforumet: Hardcore asperger, uekte asperger, fake jukseasperger, rævhull asperger, megaultrasuperduper autist ute av stand til noe som helst osv.

Anonymkode: 27ebe...e9c

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo prima, så kan de deles inn i de kategoriene de er så glade i å bruke også på underforumet: Hardcore asperger, uekte asperger, fake jukseasperger, rævhull asperger, megaultrasuperduper autist ute av stand til noe som helst osv.

Jeg støtter prinsippielt forslaget, men jeg er redd for at det vil bli et underforum hvor mange av medlemmene som ikke strever med lidelse innen autismespektret, ikke vil være så aktive. Jeg kan selvfølgelig ta feil. Men om det blir opprettet, tror jeg det av akurat den årsak lett kan fungere som et destruktivt ekkokammer bl.a. om misnøye med livet,situasjonen og tilstanden. Jeg oppfatter at dette forumet er til for å gi hverandre positiv støtte for å komme seg opp og frem, ikke det motsatte... ;) 

Annonse

Eva Sofie skrev (5 minutter siden):

Jeg støtter prinsippielt forslaget, men jeg er redd for at det vil bli et underforum hvor mange av medlemmene som ikke strever med lidelse innen autismespektret, ikke vil være så aktive. Jeg kan selvfølgelig ta feil. Men om det blir opprettet, tror jeg det av akurat den årsak lett kan fungere som et destruktivt ekkokammer bl.a. om misnøye med livet,situasjonen og tilstanden. Jeg oppfatter at dette forumet er til for å gi hverandre positiv støtte for å komme seg opp og frem, ikke det motsatte... ;) 

Trådene de starter blir jo som regel kun ekkokammer hvor ts skriver at autisme er kjipt også kommer det andre som sier " jepp" " livet som ekte autist er ikke greit as " og  "jeg er ekte hardcore no-fake autist og er den sykeste av de syke" osv. Da er det bedre at de får ekkokammeret sitt i et annet underforum.

I tillegg er det en av de som virker å ha en vendetta mot et annet medlem her, så kanskje det at h*n endelig får underforumet sitt gjør at h*n roer seg ned og lar henne være i fred fra nå av.

Eva Sofie skrev (15 minutter siden):

Det er jo ikke meningen at folk uten autisme (og som ikke har spørsmål om autisme) skal være i autismeforumet 

Anonymkode: 165d9...20c

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke meningen at folk uten autisme (og som ikke har spørsmål om autisme) skal være i autismeforumet 

Så det du mener er at på autismeforumet så får altså kun folk med autisme være? Tviler på at det var det som var ment som hensikt med forumet. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Så det du mener er at på autismeforumet så får altså kun folk med autisme være? Tviler på at det var det som var ment som hensikt med forumet. 

Jeg ser ikke helt hva de uten autisme skal gjør i det  forumet med mindre de har spørsmål angående autisme eller er pårørende av autister.

Glitter skrev (7 minutter siden):

Kanskje en ide å lese hele teksten før du svarer. Jeg skrev også hvis man har spørsmål om autisme. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje en ide å lese hele teksten før du svarer. Jeg skrev også hvis man har spørsmål om autisme. 

Jeg leste det, men om en person uten autisme og som ikke har spørsmål om autisme likevel ønsker å gi innspill i en tråd om autisme så kan den ikke hindres i det.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg ser ikke helt hva de uten autisme skal gjør i det  forumet med mindre de har spørsmål angående autisme eller er pårørende av autister.

Men det må de jo få vurdere selv, hva de vil gjøre i det forumet. Så lenge det er saklig. 

Annonse

Glitter skrev (32 minutter siden):

Men det må de jo få vurdere selv, hva de vil gjøre i det forumet. Så lenge det er saklig. 

Ja det er jeg helt enig i :) Og det kommer neppe til å være noen regler mot det selv om enkeltbrukere ikke vil like det .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...