Gå til innhold

Dødsangst og borderline..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dødsangst bortsett fra når jeg har vært så dårlig at jeg bare har ønsket å dø, men den angsten har likevel tatt over noen ganger når jeg har bestemt meg for å dø. Andre ganger har den ikke tatt over. Men ironisk sett så har jo den dødsangsten reddet meg et par ganger, da jeg pga det har avverget selvmordsforsøk.

Jeg vet egentlig ikke hva en kan gjøre med slik angst. Har hatt det siden jeg var fire år gammel. Jeg er ikke suicidal nå for tiden, er bare der at jeg er lei av livet, men har et håp akkurat nå. Konsekvensen av det er at jeg frykter døden hver dag, framfor å lengte etter den som jeg også kan gjøre.

Kanskje dette er noe du kunne tatt opp i terapi? Det har jeg gjort, og vi er enige om at selv om det er en plagsom frykt, så har den i det minste vært nyttig noen ganger. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...