Gå til innhold

Psykotisk venninne

Anbefalte innlegg

Marye skrev (13 timer siden):

Er redd noen catfisher henne på nettet og utgir seg for å være kjendisen og hun sier hun skal flytte vekk sammen med han. Ser for meg henne bli misbrukt eller utnyttet

Dette er jo noe helt annet enn å være psykotisk! Psykotisk og naiv er jo ikke det samme. 

Anonymkode: 98762...9bd

Fortsetter under...

Marye skrev (14 timer siden):

Er redd noen catfisher henne på nettet og utgir seg for å være kjendisen og hun sier hun skal flytte vekk sammen med han. Ser for meg henne bli misbrukt eller utnyttet

Akkurat dette er det liten sannsynlighet for. Men å sørge for at hun får hjelp er uansett viktig og riktig. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo noe helt annet enn å være psykotisk! Psykotisk og naiv er jo ikke det samme. 

Anonymkode: 98762...9bd

Hun er helt klart psykotisk 

hun snakker hele tiden om uforståelige ting og hopper fra et emne til en annen 

og jeg måtte holde hemmelig at hun skulle flytte fra kommunen og med denne verdensstjernen

Da jeg ikke trodde på henne var jeg sjalu ifølge henne

Jeg har opplevd henne både i friske og syke perioder så det er stor forskjell

Sist hun var psykotisk trodde hun små babyer var inne i pc til venn og kontrollerte han 

Endret av Marye

Så fint at du bryr deg og vil skaffe henne hjelp! Jeg ble rørt da du skrev at dersom det var du som var slik, hadde du ønsket at folk rundt deg sa i fra til noen som kunne hjelpe ❤️ Fint at Kupton tipset om kommunelegen. Lykke til! Hun er heldig som har deg som venninne ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...