Gå til innhold

slutter på fluoxetin

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg trapper ned fluoxetin til 0 nå, i samråd med legen. det er fordi de ikke funker mot angsten og stresset og ocd lengre (har gått på dem siden 2005) .. men hvordan takle best mulig stress og angst uten piller?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463073-slutter-p%C3%A5-fluoxetin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Å gå/løpe så en får opp pulsen hjelper, men dette er veldig ferskvare.

Er det andre medisiner du kan velge? 

Helsikkes irriterende alt det der, at kroppen liksom går tilbake til det kjipe gamle.

jeg tror ikke at mere piller hjelper meg, fluoxetiben har også gitt meg heftige ekstrasystoler. 

UtakknemligDiva
Blomsterfluen skrev (2 timer siden):

jeg tror ikke at mere piller hjelper meg, fluoxetiben har også gitt meg heftige ekstrasystoler. 

Hmm.. nei vel. Jeg heller trodde ikke at piller kunne hjelpe, og spesielt ikke SSRI. Men så kan det virke som at det er det som hjelper mest av alle. 

Har gått på Wellbutrin (NDRI) litt, men det var ikke noe bra. 

Men jeg kan ikke velge for deg. Du får bare leve problemene, prøve å trene litt eller finne ting som krever oppmerksomheten din, men problemene er gjerne der så snart du er alene igjen da. Slik har jeg det isåfall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...