Gå til innhold

Aspergere med veldig mange venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Min psykolog sier at vi med Asperger er forskjellige som alle andre. Er det slik at alle som sliter sosialt har autisme? 

Nei, men hovedkriteriet for asperger er problemer med gjensidig sosialt samspill.

Anonymkode: e291c...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men hovedkriteriet for asperger er problemer med gjensidig sosialt samspill.

Anonymkode: e291c...a4a

Det har jeg jo. men jeg vil få orden på det da. Hjelper jo å faktisk delta på ting. Og så hjelper det såklart å ha noen man liker så man blir mer motivert til å gå ut, så treffer man flere. Noen kan bli bekjente, noen andre er bare plagsomme. 
Noen blir man ikke kjent med. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har aldri greid å ha venner, så det der med at kvinner fungerer så bra stemmer ikke! 

Anonymkode: 50357...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig inviduelt. Som barn hadde jeg ingen venner, men klarte å lære meg sosiale koder og tilpasse meg med alderen. 

Sliter fortsatt med å forstå andre, og være flere personer på en gang blir kaos. 

Anonymkode: 4d640...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...