Gå til innhold

Tankespinn og angst


angstfull1985

Anbefalte innlegg

angstfull1985

Noen som har tankekjør? Racing thoughts som noen sier. Føler jeg har det hele tiden! Har fått det etter en litt hard periode i livet da jeg var veldig engstelig. Klarer ikke å konsentrere meg, veldig urolig. Vet ikke hva jeg vil, skikkelig uro i hodet. Gråter hver dag da jeg er so fortvilet, redd for at jeg ikke blir meg selv igjen. Har blitt deppa av hele greia. Fungerer ikke helt i det daglige, mannen er hjemme med meg. Har økt på zoloften min fra 100 mg til 150 mg, og håper på at det vil funke. Gått på 150 mg i 12 dager, men over 3 uker siden jeg begynte å øke. Noen som har det slik som meg? Og som har vorte frisk? Treng bare oppløftende ord, og ikke noe skremsel da jeg er ganske fortvilet! 

Endret av angstfull1985
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...