Gå til innhold

Merker jeg er litt redd for å omgås vaksinerte

Anbefalte innlegg

Fordi de kan jo være syke av korona uten å ha særlige symptomer. Det er jo livsfarlig! Makan til egoisme. Tenker kun på seg selv og sitt eget liv, men driter i om de smitter andre. 

Selv så ofrer jeg livet mitt for andre slik at jeg kan merke når jeg blir smittet av korona og holde meg hjemme. 

Anonymkode: 3db49...fec

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi de kan jo være syke av korona uten å ha særlige symptomer. Det er jo livsfarlig! Makan til egoisme. Tenker kun på seg selv og sitt eget liv, men driter i om de smitter andre. 

Selv så ofrer jeg livet mitt for andre slik at jeg kan merke når jeg blir smittet av korona og holde meg hjemme. 

Vent hva er man egoistisk når man tar vaksina nå?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De smitter like mye som de uvaksinerte. 

Anonymkode: 25960...13a

Merker jeg er litt redd for å omgås vaksinerte

Fordi de kan jo være syke av korona uten å ha særlige symptomer.

Dette  var godt nytt, hadde ønsket alle ikke-vaksinerte fulgte ditt eksempel og holdt seg isolert. Fortsett sånn du!

Ps. Skal jeg fortelle deg noe? Ikke bare har vaksinerte lite symptomer, de blir også mindre syk og dør ikke av covid heller (om de ikke har andre, underliggende sykdommer).

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Selvgodheten til de som har tatt vaksinen kjenner ingen grenser. Tror dere virkelig dere vinner frem ved å holde på slik?

Nei, vi tror vi vinner fram gjennom å overleve.

Annonse

Kayia skrev (40 minutter siden):

Nei, vi tror vi vinner fram gjennom å overleve.

Ja, for det er jo så mange uvaksinerte som dør her i landet. Langt flere dør av vanlig sesong-influensa.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, for det er jo så mange uvaksinerte som dør her i landet. Langt flere dør av vanlig sesong-influensa.

Det er fordi myndighetene tar vare på oss. Vi skal ikke reise lenger enn til Sverige for å se et annet tall/hvilke konsekvenser covid-19 har. 

Endret av Hurja
Hurja skrev (6 minutter siden):

Det er fordi myndighetene tar vare på oss.

Så snille og flinke myndighetene er. 

Hurja skrev (6 minutter siden):

Vi skal ikke reise lenger enn til Sverige for å se et annet tall/hvilke konsekvenser covid-19 har. 

Sverige hadde en liten overdødlighet i 2020 i forhold til 2019 (mild influensasesong). Dog var dødsraten i 2020 helt lik 2015, og lavere enn for 15-20 år siden.

Selvgodheten til de som har tatt vaksinen kjenner ingen grenser. Tror dere virkelig dere vinner frem ved å holde på slik?

Absolutt! Vaksinesertifikat på vei! Vi har vunnet for lenge siden.

Worriesome Plenty 2
nick skrev (14 minutter siden):

Absolutt! Vaksinesertifikat på vei! Vi har vunnet for lenge siden.

Det gir vel de mer vann på mølla, "Antikrist og dyrets tegn", og de blir "behandlet som jøder under krigen" osv.

For øvrig er jeg ikke selvgod i det hele tatt. Men jeg synes de virker litt konspiratoriske disse vaksinenekterne. 

Endret av worrisome_plenty .2

På Gibraltar er nå tilnærmet 100% vaksinerte og de går likevel til lockdown. Nå er jeg for at man bør ta vaksinen, men det blir for lett å skylde på uvaksinerte når vi ser at politikere stenger ned samfunnet uansett hvor mange som vaksinerer seg.

Anonymkode: 2b965...3ef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...