lyseblå Skrevet 23. november 2021 Skrevet 23. november 2021 Jeg har brukt å ha te kalender, så blir nok det i år også. 0 Siter
morsan Skrevet 24. november 2021 Skrevet 24. november 2021 Jeg har ikke brukt å ha kalender som voksen, men de to siste årene har vi vært veldig fornøyd med Brew’s company kaffekalender, og har også kjøpt den i år. Jeg er så heldig å få kaffe på senga hver dag, så da er det litt artig med en annen vri. 3 Siter
cathlin Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Jeg går for appelsin med 31 nellikspiker Hvis jeg var voksen nok ville jeg hatt Niederegger sin 0 Siter
Glitter Skrevet 28. november 2021 Skrevet 28. november 2021 Nei, har ingen kalender. Sjokolade, annet godteri og øl er ganske uaktuelt. Men hender jeg har flax-kalender da. Tror kanskje jeg skal kjøpe en i morgen. Det er jo koselig. Men for meg er det å ha en rolig morgenstund med rolig julemusikk, kaffe, tente adventslys og dempet belysning en skikkelig fin del av advent som gir meg mer enn en kalender. 0 Siter
laban Skrevet 28. november 2021 Skrevet 28. november 2021 cathlin skrev (10 timer siden): Jeg går for appelsin med 31 nellikspiker 31 - da er det egentlig nyttårsaften du teller den til? Eller starter du i november? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2021 Skrevet 28. november 2021 laban skrev (12 timer siden): 31 - da er det egentlig nyttårsaften du teller den til? Eller starter du i november? Jeg skrev 31 faktisk. Mente vel 24 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.