Gå til innhold

Noen som har forslag til en god film?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har sett den

Her er noen som kanskje ikke er virkelighetshistorie på den måten at personene har eksistert, men de har basis i miljø og hendelser fra virkeligheten:

De andres liv (om DDR)

The Florida Project (fra dagens USA)

Sommeren '92 (dansk, fotballfilm, men likevel med litt "dybde")

The Beautiful Country (den har "alle" sett, men jeg liker ofte Molands filmer)

• 1 år senere...

Annonse

Litt gammel tråd, men her er en litt gammel, men skikkelig bra film: Catch me if you can. Basert på en sann historie. Den har jeg sett regelmessig fra jeg var 14. :) Den skal jeg faktisk se nå igjen. 

Endret av Glitter
morsan skrev (3 minutter siden):

Det er et must å se Shawshank Redemption. Den er bortimot 30 år gammel, men har helt fortjent den høyeste ratingen av filmer på IMDB. 

Aldri sett, men legger den på lista mi. :)

edit: Så trailer på YouTube. Den virket bra. :)

Endret av Glitter

Av rene underholdningsfilmer så er det for meg fortsatt ingenting som slår Lord of the Rings-trilogien.

Men hvis man ønsker å se en virkelig god film, en med dypere mening, så anbefaler jeg "12 Angry Men". En av de bedre filmene jeg har sett fra Hollywood. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...