Gå til innhold

En hard kul dypt inni armen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget i går en hard kul inni armen på min mann ved en tilfeldighet. Han hadde tatt en blodprøve for ca halvannen uke siden og stikket er i nærheten av der den harde kulen var. 

Jeg oppdaget det ved at jeg strøk han på armen, og plutselig kjente jeg en steinhard kul, og ble bekymret på hva dette kunne være. Han brydde seg ikke om å gå til lege med det, men sa at han kunne nevne det hvis han tilfeldigvis er hos legen.  Men jeg synes denne kulen var merkelig for den var dypt inne i armen og den var ca 1,5 cm unna stikket han hadde fra en blodprøve som han sier å ha tatt. Han var litt sår i huden etter den blodprøven. Og det er vel ikke så normalt så lenge etter... ? 

Noen som vet hva dette kan være? Jeg kan vel ikke presse han å gå til lege heller, men jeg er veldig engstelig for dette. 

Anonymkode: 7c24f...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 10.22):

Jeg oppdaget i går en hard kul inni armen på min mann ved en tilfeldighet. Han hadde tatt en blodprøve for ca halvannen uke siden og stikket er i nærheten av der den harde kulen var. 

Jeg oppdaget det ved at jeg strøk han på armen, og plutselig kjente jeg en steinhard kul, og ble bekymret på hva dette kunne være. Han brydde seg ikke om å gå til lege med det, men sa at han kunne nevne det hvis han tilfeldigvis er hos legen.  Men jeg synes denne kulen var merkelig for den var dypt inne i armen og den var ca 1,5 cm unna stikket han hadde fra en blodprøve som han sier å ha tatt. Han var litt sår i huden etter den blodprøven. Og det er vel ikke så normalt så lenge etter... ? 

Noen som vet hva dette kan være? Jeg kan vel ikke presse han å gå til lege heller, men jeg er veldig engstelig for dette. 

Anonymkode: 7c24f...836

ahh, kan det vare hovne lymfeknuter? hvor på armen er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...