Gå til innhold

Blemme under øynene


Sommerblomsten9

Anbefalte innlegg

Sommerblomsten9

De siste dagene har jeg fått masse blemmer under øynene og svir masse i øynene. Skal ringe legen mandag, noen som vet hvorfor det har blitt sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerblomsten9 skrev (2 timer siden):

De siste dagene har jeg fått masse blemmer under øynene og svir masse i øynene. Skal ringe legen mandag, noen som vet hvorfor det har blitt sånn?

Det er vel lite sannsynlig at vi vet det?

Bruker du sminke rundt øynene? Ta en pause i så fall, i tilfelle det er en reaksjon på et eller annet stoff. Særlig hvis du har skiftet merke nylig, eller slurvet med fjerningen om kvelden.

Søk på "milier" og se om det likner.

Sommerblomsten9 skrev (2 timer siden):

Kan jeg bli blind til slutt hvis jeg fortsetter å sove så dårlig?

Nei, det er ingen typisk reaksjon på søvnproblemer. Du blir heller ikke blind av hudforandringer under øynene. Synsapparatet ligger ikke der.

Slutt gjerne å krisemaksimere alt mulig, så blir det trolig lettere å sove også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...