Gå til innhold

Synes du vanlig Grandiosa er en god pizza?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den er helt ok vomfyll, ikke noe mer enn det. Kjedelig og tørr, men går ned.

Av ferdigpizza så fortrekker jeg de små, f.eks Pizza Ristorante.

Big One med Pepperoni er også ok, jeg liker den tykke bunnen deres.

Min favorittpizza er egentlig hjemmelaget "norsk-amerikansk" pizza. Dvs firkantet med tykk bunn, kjøttdeig, tomatsaus, ost og krydder (oregano, paprika, kanskje litt cayenne/chili). Ellers er jeg glad i Pizzabakeren, de har mye godt.

Worriesome Plenty 2 skrev (31 minutter siden):

Jeg liker den, men blir fort lei. Men når det er lenge siden sist er den kjempegod. Selv om den har lite å gjøre med sånn pizza egentlig skal smake. Hva er din favorittpizza?

Nei, jeg spiser ikke frossenpizza, da må jeg sannelig være desperat og sulten. Mener Dr. Oetker hadde en med kylling som var ganske god, men det er mange år siden jeg har spist det. Spiser ikke pizza ute heller da jeg synes alt bare smaker salt og likt. Favorittpizzaen er den jeg lager selv. :) 

Nei, det er ikke en god pizza, om en sammenligner med pizza fra restaurant, men det kan være godt som nødmat når man er skikkelig sulten.

Ikke ofte jeg har frossenpizza, men synes Dr.Oetkers gjerne er bedre enn Grandiosa og andre. Foretrekker tynn bunn.

Kjøper sjeldent vanlig grandiosa, men synes den med 4 oster er god. 

Ikke så ofte jeg lager det da man blir jo ikke mett av det. Så ender jo med å spise veldig mange tomme kalorier. Men innimellom kjøper jeg det. Gjorde det forrige uke da jeg var redusert i formen. 

Men jeg liker mye bedre å lage hvit pizza (kjøper bare ferdig bunn) med spekeskinke, mozarella og parmesanost. Og mamma sin tradisjonelle pizza med tjukk bunn. :)

Endret av Glitter

Annonse

Gjest Liviane
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg liker den, men blir fort lei. Men når det er lenge siden sist er den kjempegod. Selv om den har lite å gjøre med sånn pizza egentlig skal smake. Hva er din favorittpizza?

Vi liker Grandiosa her i huset, og det er helt greit å ha det av og til. Favorittpizza er så klart nylaget pizza fra restaurant, helst med mye kjøtt. Men spiste en vegetarpizza på Peppes en gang, og den var overraskende god. 

Det er årevis siden jeg smakte grandis sist. Jeg synes ikke det er spesielt godt, men hadde jo klart å få det ned om det var eneste tilgjengelige mat. Det er svært sjelden jeg spiser frossenpizza, men de gangene jeg gjør det, er det Dr Oetker. Særlig den med mozarella-skiver synes jeg er god.

påskelilje

Vanlig Grandiosa er verdens kjedeligste pizza! Jeg kan spise den hvis vi ikke har noe annet, men det er ikke noe godt.

Av kjøpepizzaer foretrekker jeg DrOetker, enden den med mozzarella eller den med spinat og kylling.

Vi har en Pizza&Show matvogn her i nærheten,  og de lager knallgode italienske pizzaer! Mmmmm! Før de kom her, kjøpte vi innimellom på Pizzabakeren, som ligger 4 km herfra.

Jeg elsker pizza!!!! Smeltet ost, masse deilig fyll og pynt og hvitløksdressing... Mmmmm!

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (22 timer siden):

den nye med ny bunn og pepperoni er dødsgod :) 

Anonymkode: 50216...356

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...