Gå til innhold

Hva musikk liker du?😏

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ok tror vi har ganske lik smak på musikk egentlig jeg likte sangen du delte, eneste nedsiden med slik populær populærmusikk er at jeg synes alle sangene høres like ut de følger samme oppskrift og har "perfekt" lyd så det høres veldig bra ut men med mindre en skiller seg ut med noe annet enn perfekt lyd så går det fort i glemmeboken for meg og setter ikke noe varig inntrykk hos meg

Ok 😛 

Tror du misforstod, jeg mente hvis jeg spør deg "hva føler du nå hipphopp2022 ?" Så kan du ikke svare på det. Tror jeg. Evt du kan prøve om du vil ;) 

Antar at du ikke pleier å synge som respons hver gang noen spør deg hva du føler ;) Ord kommer til kort (synes jeg)

Anonymkode: 2a778...856

Hva jeg føler ang den sangen din eller min? 

Fortsetter under...

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva du føler om hva som helst, f.eks sangen din. Hva føler du når du hører den sangen ?

Det er ganske personlig spørsmål, men sangen handler om og være bra nok. Så da sier vel det seg selv. 

Nicklusheletida

Jeg liker mye forskjellig, men etter << Hver gang vi møtes >> , har jeg fått så sans for Jarle Bernhoft. Jeg viste ikke hvem han var før dette programmet, men for en artist. Musikalsk geni og det gjør ikke noe at han er sexy i tillegg 😀

Annonse

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (25 minutter siden):

Så hva føler du i din sang?😎

Du er en liten luring du, men er lov det 🤭, forøvrig er det ganske personlig spørsmål 😮 

Men, føler meg tom og uten mening, men når jeg hører slike sanger føler jeg at andre føler noen mening og glede i en mørk verden, men da føler jeg meg enda tommere etterpå. Får et blikk inn i andres liv og skjønner at sånn blir livet aldri for meg. Noe sånt 😎

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er en liten luring du, men er lov det 🤭, forøvrig er det ganske personlig spørsmål 😮 

Men, føler meg tom og uten mening, men når jeg hører slike sanger føler jeg at andre føler noen mening og glede i en mørk verden, men da føler jeg meg enda tommere etterpå. Får et blikk inn i andres liv og skjønner at sånn blir livet aldri for meg. Noe sånt 😎

Jeg er ikke det men jeg har ikke lyst og dele mine innerste følelser med alle. Jeg føler virkelig ikke på noe glede, jeg er ganske likegyldig. Føler med deg! 

Uttrykk som "hva musikk" skjærer meg i ørene, på nesten samme måte som en del folkemusikk og noe "moderne klassisk" musikk, en del heavy metal/death metal, for ikke å snakke om opera som ikke synges helt rent :P

Jeg liker mye forskjellig av både klassisk og moderne musikk, og liker både opera og mange nye hits, men mye innen alle sjangre jeg også ikke liker noe særlig. Liker godt klassisk jazz som Miles Davis, John Coltrane og Nina Simone og som mange andre liker jeg godt rock og annen musikk fra åttitallet, da det ble laget mye bedre musikk enn i dag :P .

Annonse

hipohopp2022
Ekstra skrev (På 7.3.2022 den 15.48):

Uttrykk som "hva musikk" skjærer meg i ørene, på nesten samme måte som en del folkemusikk og noe "moderne klassisk" musikk, en del heavy metal/death metal, for ikke å snakke om opera som ikke synges helt rent :P

Jeg liker mye forskjellig av både klassisk og moderne musikk, og liker både opera og mange nye hits, men mye innen alle sjangre jeg også ikke liker noe særlig. Liker godt klassisk jazz som Miles Davis, John Coltrane og Nina Simone og som mange andre liker jeg godt rock og annen musikk fra åttitallet, da det ble laget mye bedre musikk enn i dag :P .

Hadde det vært bedre om jeg skrev «Hvilken eller hvilket»? 

hipohopp2022
kupton skrev (På 7.3.2022 den 15.06):

Hvilken musikk?

Klassisk, Gammel korpsmusikk, Bruce Springsteen, Emmylou Harris, Bob Marley, Åge A, Hans Rotmo, ABBA og mange flere.

Bob Marley med - Three little birds 🎼”Don’t worry about a thing
’Cause every little thing is gonna be alright”
Singing, ”Don’t worry about a thing
’Cause every little thing is gonna be alright!”🎼🍓🍉

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (8 minutter siden):

Har du en ny sang? 

Svært så vag du var da, hva mener du, hva slags sang? :P 

anime sang du ikke liker pga språk her ! ;) : < https://www.youtube.com/watch?v=HdQCWXh3XXU>

synthwave sang du trolig også ikke liker : <https://www.youtube.com/watch?v=MV_3Dpw-BRY>

pop sang som potensielt faller mer i smak selv om den er litt "lys" og ikke så "dyp" som du liker dem <https://www.youtube.com/watch?v=PT2_F-1esPk>

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...