Gå til innhold

Hva musikk liker du?😏

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden):

Aldri hørt den før. Liker du den pga teksten eller selve musikken? 

Sangen var grei, noe jeg lett kunne hørt på i bilen, men jeg synes ikke vokalen var mye å skryte av. 

Hører på veldig mye forskjellig selv, alt etter humøret. 

Liker den utelukkende på grunn av teksten. Jeg hører på mye forskjellig, men liker ofte sanger med treffende tekster ut fra humør/dagsform. . Enig med vokalen. 

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (12 timer siden):

Liker den utelukkende på grunn av teksten. Jeg hører på mye forskjellig, men liker ofte sanger med treffende tekster ut fra humør/dagsform. . Enig med vokalen. 

Okei, var ikke kritikk altså, var bare nysgjerrig på hva det var som gjorde at du likte den så godt. :) 

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Okei, var ikke kritikk altså, var bare nysgjerrig på hva det var som gjorde at du likte den så godt. :) 

Jeg skjønte det🙂 Men på Spotify er den bedre lydkvalitet på. Synes tekstene i sanger har så mye og si for kvaliteten. Hva er viktig for deg i en sang? 

Dette er også en på delt 1 plass akkurat nå. Igjen, tekstene har alt og si. 

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (6 timer siden):

Jeg skjønte det🙂 Men på Spotify er den bedre lydkvalitet på. Synes tekstene i sanger har så mye og si for kvaliteten. Hva er viktig for deg i en sang? 

Dette er også en på delt 1 plass akkurat nå. Igjen, tekstene har alt og si. 

Kan være delvis enig, men i mine øyne har ikke teksten noenting å si dersom ikke musikken fenger meg. Ikke veldig ofte jeg klarer å følge med på teksten men det hender jeg søker opp teksten til diverse sanger for å se hva de egentlig synger om. :) 

Dersom jeg f.eks gjør husarbeid eller trener er ikke tekst viktig, da skal det fenge meg og få meg i gang. Mens de gangene depresjonen og de mørke tankene tar fullstendig overhånd så spiller teksten en større rolle.

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Kan være delvis enig, men i mine øyne har ikke teksten noenting å si dersom ikke musikken fenger meg. Ikke veldig ofte jeg klarer å følge med på teksten men det hender jeg søker opp teksten til diverse sanger for å se hva de egentlig synger om. :) 

Dersom jeg f.eks gjør husarbeid eller trener er ikke tekst viktig, da skal det fenge meg og få meg i gang. Mens de gangene depresjonen og de mørke tankene tar fullstendig overhånd så spiller teksten en større rolle.

Men jeg er helt enig i hvordan du ser på det, det er også slik for meg. De to sangene jeg sendte er ikke helt min «type» musikk til vanlig. Men akkurat nå  fikk to en spesiell betydning for meg. Jeg sliter jo litt med en kamp mot meg selv. 

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (På 7.3.2022 den 17.00):

Jeg liker metal. Særlig fet metal som dette:

Jeg kan også like metall i ny og ned, men ikke typ Behemoth - det er så heftig at det holder med ei låt eller to. Var forresten på Mayhem før jul, så melodiøst at det nesten var dansbart :P ;) De spilte uten sminke forresten, ikke sett før.

AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 23.10):

Kom på en annen sang jeg likte, virker forøvrig som at synth sanger ofte er uten vokal da så det er kanskje ikke perfect macth for deg men verdt å prøve, ikke mye å tape ;) 

Anonymkode: 2a778...856

Artig så ulik smaken er, dette er helt uinteressant - faktisk masete og tilgjort jammer i mine ører :) 

Hugo Hylster skrev (På 8.4.2022 den 20.42):

Jeg liker deppe-musikk og hater glad pop-ræl.

Joy Devision er bra, hørte masse på det før i tiden, både for 15 og for 30 år siden :) Love Will Tear Us Apart er fremdeles deres ypperste :) Likte du New Order da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...