Gå til innhold

Selvkritikk og selvmestring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liviane

Det var hyggelig å høre! :)

Dessverre kommer jeg ikke på noe umiddelbart. Det jeg har lært om det er hovedsakelig fra behandlere og egen livserfaring. Kanskje finnes det faglitteratur om emnet, i alle fall finnes det flust av selvhjelpsbøker som går på livsmestring generelt.

Eksempel på 8 bøker:

https://www.boktips.no/familie-helse-og-livsstil/selvutvikling/livsmestring-seks-boker/

Endret av Liviane
hipohopp2022
Liviane skrev (4 minutter siden):

Det var hyggelig å høre! :)

Dessverre kommer jeg ikke på noe umiddelbart. Det jeg har lært om det er hovedsakelig fra behandlere og egen livserfaring. Kanskje finnes det faglitteratur om emnet, i alle fall finnes det flust av selvhjelpsbøker som går på livsmestring generelt.

Eksempel på 8 bøker:

https://www.boktips.no/familie-helse-og-livsstil/selvutvikling/livsmestring-seks-boker/

Tusen tusen takk. De skal jeg kjøpe med engang. Og tusen takk for innlegget ditt, det betydde veldig mye. 

Gjest Liviane
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Tusen tusen takk. De skal jeg kjøpe med engang. Og tusen takk for innlegget ditt, det betydde veldig mye. 

Ikke lurt å bli for overivrig. Jeg vet ingenting om disse bøkene annet enn at de går på generell selvhjelp ifm livsmestring. Har du en behandler så kanskje han//hun kan gi deg noen tips? Bøker man bare ukritisk kjøper på nett kan også inneholde ting som skader mer enn det gagner.

hipohopp2022
Liviane skrev (4 minutter siden):

Ikke lurt å bli for overivrig. Jeg vet ingenting om disse bøkene annet enn at de går på generell selvhjelp ifm livsmestring. Har du en behandler så kanskje han//hun kan gi deg noen tips? Bøker man bare ukritisk kjøper på nett kan også inneholde ting som skader mer enn det gagner.

Jeg leste litt om dem og velger ut noen som kan passe f.eks den -glad igjen- og den -kunsten å finne ro-.  Jeg følges bare opp av fastlegen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...